lövet_91 Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 ok men innan du går och köper en ny prolle ska du veta att en ny förmodligen inte passar på ditt moderkort. det betyder att du måste köpa ett nytt sådant med. nya moderkort stöder inte vanligtvis gamla sortens RAM-minnen. så då blir det nya sådanan med. :/ det brukar också vara så att nya moderkort bara har ett IDE-uttag så om du kör med IDE-hårddiskar och har mer än en kommer du bara kunna använda två stycken. åså finns det massa mer sådant så mitt råd är egentligen: kör slut på den du har och köp sen en allafall delvis ny burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 1000 - 2000 , får du bra processor .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Ok, men hur kan man kolla vilken moderkort man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Öppna chassit och läs på kortet. Eller om du har nån manual eller annat som det kan stå på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Viper skriv ner exakt vad för dator och delar du har. Att byta processor behöver inte vara lösningen på att få datorn snabbare, speciellt inte ifall du har andra flaskhalsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Jag har en compaq presario. Men vet ej vilken nr. men jag har uppgraderat flera saker på den, om det spelar ngn roll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.