Hoppa till innehåll

Jag Älskar Dig.


Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du är 12 år och borde inte säga "jag älskar dig" till någon.

Varför borde han inte kunna göra det? Självklart kan man säga det, ålder har ingen betydelse. Bara man menar det man säger så är det lugnt. Jag har faktiskt (tro det eller ej) aldrig använt den meningen. Det är nog inte särskilt svårt att säga det till någon man verkligen älskar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är 12 år och borde inte säga "jag älskar dig" till någon.

Varför borde han inte kunna göra det? Självklart kan man säga det, ålder har ingen betydelse. Bara man menar det man säger så är det lugnt. Jag har faktiskt (tro det eller ej) aldrig använt den meningen. Det är nog inte särskilt svårt att säga det till någon man verkligen älskar.

 

"Jag älskar dig" är ett stort ord och börs inte användas för mycket när man ät liten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller faktiskt med Baranoi. Innan du faktiskt upplevt kärlek ska du nog inte använda uttrycket för mkt ;)

Det är en stor skildnad på förälskelse och äkta kärlek.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller faktiskt med Baranoi. Innan du faktiskt upplevt kärlek ska du nog inte använda uttrycket för mkt ;)

Det är en stor skildnad på förälskelse och äkta kärlek.

Man kan väl vara "äkta kär" när man är yngre också? Man gillar ju inte varandra mindre för att man är yngre(?)

Bara det känns rätt så är det väl inga problem?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...