Lynott Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Rubriken och ämmensbeskrivningen säger troligen det mesta. Kan man ha rörliga bilder på msn, och hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det finns ju iallafall som man kan köpa, men om man fixar det själv så borde det teoretiskt sett se ut att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 har för mig att jag försökt ha en rörlig & att det inte funkade den rörde sig inte, men det kan vara att msn "resizar" bilderna (ändrar storlek på dom) så om man har en animerad gif som är rätttstorlek från börjar (100x100 tror jag) så kanske det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Japp, det borde vara 100 x 100, prova och göra en gifbild i den storleken, det kan kanske gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Är det inte typ 95x95? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det går men det måste vara en speciell fil, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 om jag tar print screen & klistrar in i paint så ser jag att den är 99x99 eller 98 så det borde va 100 bara att man inte ser hela, prova med 99 eller 98 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 .gif funkar inte. Det är en speciell filtyp som fungerar. Man kan konvertera .swf och .gif till den filtypen, och man kan därefter ha det på MSN. Minns bara inte filtypen atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 lol skaffa bara dig ulead gif animator och gör en rörlig bild i 100x100 och sen spara på din skrivbord sen skaffar du den i msn det kan väl alla är det så svårt elller????? det brukar jag göra i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Va? Funkar det? Det går inte med GIMP, iaf... Mct, tror jag att det är, annars... Redigerat 28 Augusti 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Japp det kan man ladda ner det eleer fråga kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 funkar iaf med nåt plugin, typ msnplus lr så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.