Hoppa till innehåll

Vilken Har Bäst Grafik


Gäst 93alvbjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej,

 

xbox 360: 2000 kr.

HD: 2000

3 Spel: 1000

1 kontroll: 400

5400, Och då får man än bättre konsoll med ps3!

 

Och du Bellic, Sluta kalla ps3fans för f*n-boys, Ps3 äger arsle ur 360.

Du har nog inte märkt dem 20 spelen som kommer bara till ps3, som är skitbra.

Vänta så får du en lista.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du Bellic, Sluta kalla ps3fans för f*n-boys, Ps3 äger arsle ur 360.

Du har nog inte märkt dem 20 spelen som kommer bara till ps3, som är skitbra.

Vänta så får du en lista.

HAHA, f*n va kul :D :D

Jag har inte skrivit ngt om fanboys, varken här elr på 360 forumet, men du kanske inte kan läsa riktigt och ser inte att jag inte har skrivit ngt om PS3 fanboys i mitt inlägg högre upp, men jag har inga direkt höga förväntnigar på dej sen innan ändå.

SFrisk, jag vet att AC kommer till 360 oxå, inget jag är besviken över direkt eftersom jag inte har nåt ps3 men har ett 360.

 

Få se den listan då innan tomten kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du Bellic, Sluta kalla ps3fans för f*n-boys, Ps3 äger arsle ur 360.

Du har nog inte märkt dem 20 spelen som kommer bara till ps3, som är skitbra.

Vänta så får du en lista.

HAHA, f*n va kul

Jag har inte skrivit ngt om fanboys, varken här elr på 360 forumet, men du kanske inte kan läsa riktigt och ser inte att jag inte har skrivit ngt om PS3 fanboys i mitt inlägg högre upp, men jag har inga direkt höga förväntnigar på dej sen innan ändå.

SFrisk, jag vet att AC kommer till 360 oxå, inget jag är besviken över direkt eftersom jag inte har nåt ps3 men har ett 360.

 

Få se den listan då innan tomten kommer.

 

Haha Jag tror att det kommer komma jävligt många grymma spel till ps3 snart..

Och dom HAR redan bra spel! :huh:

 

Oblivion

Rainbow6Vegas

Skate

Folklore

Heavenly Sword

 

De är några av dom! Och Haze och Assassins Creed kommer snart och de kommer att bli jävligt grymt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du Bellic, Sluta kalla ps3fans för f*n-boys, Ps3 äger arsle ur 360.

Du har nog inte märkt dem 20 spelen som kommer bara till ps3, som är skitbra.

Vänta så får du en lista.

HAHA, f*n va kul

Jag har inte skrivit ngt om fanboys, varken här elr på 360 forumet, men du kanske inte kan läsa riktigt och ser inte att jag inte har skrivit ngt om PS3 fanboys i mitt inlägg högre upp, men jag har inga direkt höga förväntnigar på dej sen innan ändå.

SFrisk, jag vet att AC kommer till 360 oxå, inget jag är besviken över direkt eftersom jag inte har nåt ps3 men har ett 360.

 

Få se den listan då innan tomten kommer.

 

Haha Jag tror att det kommer komma jävligt många grymma spel till ps3 snart..

Och dom HAR redan bra spel! :huh:

 

Oblivion

Rainbow6Vegas

Skate

Folklore

Heavenly Sword

 

De är några av dom! Och Haze och Assassins Creed kommer snart och de kommer att bli jävligt grymt ^^

 

asså jag mena inte att det är de enda bra spelen som kommer till ps3, men det var de jag kom på och antagligen de största, både Oblivion, Rainbow 6: Vegas och Skate finns till PS3, och dom två första har funnits länge nu, dax att komma med nåt lite nyare nu, får inte va så JÄÄÄTElänge mellan spelen, Heavenly Sword tkr jag inte e nåt jättejättebra spel, mer som uppvärmning till God of War 3, typ som Saints Row till 360, Folklore kommer jag inte enns ihåg vad det är för nåt spel, har aldrig spelat det iaf -.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

vi kan säga så här..ps3 suger ballen av en gigantisk hästmammutmussla som saggar sperma var 3dje sekund :)

Nej vi säger så här att SeriousSam inte har nåt liv eftersom att han bara går runt och är avundsjuk för att han inte får ett ps3 och gör en annan användare. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi kan säga så här..ps3 suger ballen av en gigantisk hästmammutmussla som saggar sperma var 3dje sekund :)

Då kan du lika gärna motivera hur den gör det? Sedan också vad Xbox 360's suger ballen av! Xboxen är nog bättre på att göra det för att den nu är så kallat ''Bäst'' ;)

Redigerat av Hector
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var några idiots som gjorde en liknande sak i oblivion... Dom filmande 360 när det var helt solklart väder och dom filmade ps3 när det var grått och mulet... Och gissa, Alla sa 360 IS THE BEST I BUY 360 BECAUSE IT HAS BEST GRAPHICS I DONT WANT GREY SHIT.

Jag blev sur.

 

 

Det där är har ju med tv inställningarna och göra :P

 

Det är ju bara att öka kontrasten lite på tv:n så ser du ju ut som på 360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...