27Caramele Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 jag skulle gärna vilja ha ett gratis inspelnings program. jag vill bara spela in några lätta saker så inget avanserat tack. OBS! 10 FM till den som ger mig första bästa program!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 hrmm du kunde ju alltid ladda hem fraps gratis faktiskt :) googla på det och ge mig 10fm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 jag fattade inte hur man använde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Hmm... Jag såg att du inte srkrev VAD du ville spela in... Är det ljud, eller en sekvens ur ett spel, eller vad vill du spela in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) 10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com Redigerat 28 Augusti 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.comjag har ju f*n googlat i år och dar. jag ska spela in ett ljud från en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) 10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.comjag har ju f*n googlat i år och dar. jag ska spela in ett ljud från en film Om du nu googlat så j*vla mkt så måste du väl ha hittat nåt? Eller du kanske inte vet hur man söker på rätt sätt? :P <_< Du måste söka på det du vill ha förstår du ;) :P Prova att söka på "Video Audio Splitter" på google.... *host* N00B *host* :o Redigerat 29 Augusti 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.comjag har ju f*n googlat i år och dar. jag ska spela in ett ljud från en film Konsitgt jag gjorde en google sökning och jag fick ett bra inspelnings program... testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 audacity, är bra och avancerat. Jag använder det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Använd windows egna :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 5 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 (redigerat) Använd windows egna :bah:windows egna.. har den en egen!? asså jag ska spela in ett video klipp. ljudet från klippet hur använder man audacity? Redigerat 5 September 2007 av orre_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Windows movie maker gör allt du säger..... Den kan dela upp ljudet från en film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.