ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Tjena! Jag kommer inte in i chatten, det står bara "Ansluter till servern, vänta ... " hur länge som helst. Har t.o.m. väntat 15 minuter en gång. Vad ska jag göra? Redigerat 28 Augusti 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 det händer samma för mig. Men jag väntade typ 30min en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 samma här.. kan det ha nåt med java att göra kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det kan ju var era routrar som spärrar den porten. Jag vet tyvärr inte vilken port fuska använder till sin chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Testa att ladda ner mIRC och gå in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Ni måste ladda ner java versionen som är länkad vid chatten, jag testade då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag har redan gjort allt det där men jag kommer fortfarande inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag har redan gjort allt det där men jag kommer fortfarande inte in.Din data kanske inte orkar med det, kanske ska skaffa en ny data?Annars så får du höra med admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Om du använder FireFox så borde du skaffa ChatZilla. http://chatzilla.hacksrus.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag har redan gjort allt det där men jag kommer fortfarande inte in.Din data kanske inte orkar med det, kanske ska skaffa en ny data?Annars så får du höra med admin. Gå och dränk dig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag har redan gjort allt det där men jag kommer fortfarande inte in. Din data kanske inte orkar med det, kanske ska skaffa en ny data? Annars så får du höra med admin. Gå och dränk dig va? Ursäkta, hur ska kunna veta om din data suger eller inte, jag är inte precis synsk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Är så när jag använder IE. Om du gör det, så prova med FF ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.