Northwest Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Jag har alltid gillat militära prylar.Det ska vara fult,skitigt och brutalt B) Zil-157. Tatra 8X8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Porsche är något som står mig varmt om hjärtat. Porsche 911 GT3 är min lilla älskling <3 Toppar 312 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Audio r8 :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Koenigsegg CCXR är en riktig best, hade varit ett givet köp om jag hade råd. Även en ny Dodge Ram vorre något. Fast de mest realistiska att jag skulle vilja köpa är nog en Ducati 1198S, riktig skönhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) Nissan GTR är de nog... Snabbare än en CCX runt top gears bana, trots prisskillnaden och motorstorleken. Ett mästerverk när det gäller styrning imo. SpecV varianten är ännu lite lättare och bättre. Redigerat 7 Januari 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) dodge charger '70 Redigerat 7 Januari 2011 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Collez: Fast enligt Top Gears lista på wiki så är Nissan GT-R 2,1 sekunder långsammare än en Koenigsegg CCX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Hade absolut kunnat tänka mig en Golf GTI '11 Känns inte helt orealistiskt inom ett par år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) Opel Insignia OPC Bilen med minst fel år 2010 :) Purjo, du och jag ska köra race på E20 sen när vi har våra drömbilar! >: D Redigerat 7 Januari 2011 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 dodge charger '70 fan va den bilen är fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) B) Eller Redigerat 7 Januari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Collez: Fast enligt Top Gears lista på wiki så är Nissan GT-R 2,1 sekunder långsammare än en Koenigsegg CCX.Såg det nu, dom drog tydligen på en ny vinge på den. Dom körde ju av banan med CCXen innan därför originalvingen inte pressade ner bilen tillräckligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.