igglypuff Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Tja, jag har tänkt lite på att kanske skaffa ett Nintendo Wii. Nu har jag ett Xbox 360 och tycker det är skitkul, men har alltid gillat nintendos spel så som super smash bros och super mario, men jag undrar följande... 1 Funkar kontrollerna på Wii bra, asså reagerar de på det man gör? 2 Är spelen till Wii bra, något förslag om jag skulle skaffa? 3 Online? Har Wii något online MP läge? 4 Grafiken? Hur är igentligen grafiken i Wii? 5 Billigaste pris, några bra bundles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 1. yep dem funkar fint, det är nån svart sak som följer med som man sätter under/över tvn sen så pekar man på den. 2. jag har call of duty 3, zelda twilight princess och wii sports, men jag spelar bara wii sports för jag tycker dem andra 2 är ganska trista och jag tror inte det finns så många andra spel. 3. mm man kan köra online, man kan vara inne på internet på den också och kolla vädret och kolla nyheterna. man kan rösta på en massa saker också ( typ det mest onödiga du kan göra ) 4. sämre än på 360 iaf, tycker faktist grafiken är lite väl dålig på spel som call of duty 3... 5. vet ej, mamma köpte min till mig i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 5 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Okej, är det gratis att spela onlien, så att det inte är som på Xbox 360 att det kostar att spela MP ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 mm om du väl har internet så är det ju gratis, men du kan inte surfa på internet ( typ som du gör nu ) på wii:t, då måste man köpa internet channel, men spelen är gratis att spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 5 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Ok, aja, tack för svaret ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Grafiken är snäppet bättre än ps2 Spel har jag ej testat så många men en hel del klart intressanta tittlar är påväg. Bästa priset är 2500 på pricerunner, men på blocket fins det klart billigare. Köpte mitt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Xbox 360 och Wii ftw :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 1.Ja det gör dom, man ska peka mot en smal svart grej man får med. 2.Dom är jättebra. 3.Vet inte. 4.Sådär. Jag har sett på en hemsida att det var 1550kr ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 (redigerat) Grafiken är lika med Xbox orginal typ Redigerat 20 September 2007 av Xats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.