Backstab Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) hej! nu ska jag specca om till pvp från combat daggers. men jag vet inte vart jag ska sätta mina talents :( någon som vet ? linka talent build tack :D (obs vill ha kvar mina daggers och jag är rogue) Redigerat 6 September 2007 av Backstab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 (redigerat) Ahh 70 ok lästa din signatur^^ Lägg 3 på assasination för extra eviscrate(stavning!?) sedan typ 30 i combact för extra crit chance daggers och sedan ressten sub alltså 3/30/28 Redigerat 7 September 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Mjoo skulle nästan sätta in lite mer i Assassination. crit chance osv is your friend! Mmm.. Kakor från blue ghost... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Malice, Lethaliness, Imp eviscerate.. ect är ett måste för varje build.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 lol 3 i assass. med daggers? gg i assas, skaffa 5/5 malice, 3/3 imp eviscerate, imp backstab (full!), combat för 5% dagger crit och lite CD's, resten sub för max "backstab ambush garrote"+dmg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 http://www.wowwiki.com/Rogue_builds därifrån tog jag min mage build (från wowwiki) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 HEHE jaja är inte så bra på rogues jag spelar hunter jag. Men karambas förslag låter bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg