Gäst XPLOSIV Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Varför får man ingen belöning för saker man anmäler och blir låsta :( :( :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Därför att då skulle det komma ett överflöd av anmälningar som anmälaren egentligen bara "hoppas" på ska bli låst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Men ååh. Om jag anmäler ditt inlägg, så låses tråden, och då ska jag få belöning för det? Så tycker inte jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 det verkar vara en bra idé tycker jag. Iaf så man får mindre varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 det verkar vara en bra idé tycker jag. Iaf så man får mindre varningar.typ såhär lr? 10 anmälningar/trådar låsta = 1 varning mindre? låter ganska smart tycker jag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 NEJ LOL vad egoistiska ni är. Urusel ide. Men, Jag tycker man inte borde få fm för anmälningar eller så.. Jag anmäler ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Man får ju en belöning redan, man blir ju varm i hjärtat när man anmält något som blir låst, då har man varit duktig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Nej belöning för att vara en jäkla skvallerbytta tycker jag inte behövs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Belöningen är att du kan diskutera på ett forum bättre eftersom moderatorerna tar hand om anmälningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 (redigerat) Varför ska man behöva få en belöning nu då! Jag anmäler få att få bort dessa dem från fuska och när de blir avstängda, det är min belöning! Redigerat 8 September 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Nej, nej och åter nej. Det är ju bara så dumt. Jag tro inte ens att man vill ha en belöning efter att man anmält ett inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Att skvallra är inget posetivt så varför ska man belönas för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.