Hoppa till innehåll

Belöning För Anmälningar?

Gäst XPLOSIV

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att skvallra är inget positivt så varför ska man belönas för det.

Motivera. Snälla.

Uppmuntran till att "skvallra" kommer (med ett flertal verkliga scenarion som facit, du borde känna till dem) att leda till ett situation där alla anmäler alla för vilken skitsak somhelst. Till slut kommer ingen våga posta något tveksamt eller provokativt eftersom det leder till en anmälan, granskning och eventuella varningar som i den nuvarande situationen inte skulle orsakat något mer än att någon blev sur och svarade på inlägget. Låter det överdrivet, jovisst. Men den här då: Uppmuntran till anmälan kommer leda till att antalet anmälningar ökar, vilket i sin tur leder till att moderatorerna inte kan granska alla anmälningar, vilket i sin tur leder till att admin blir tvungen att utse fler moderatorer, vilket i slutändan kanske leder till en situation där moderatorer/informationsförmedlare är i majoritet. Vill du ha ett sånt forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL Jag ska varna alla i så fall :meddum:

Om du läst lite, så står det att det aldrig kommer att införas, och ifall det skulle det, så skulle den tas bort inom veckor, för att folk - som du - skulle spamma med onödiga anmälningar.

http://www.mysmiley.net/imgs/smile/sign/sign0104.gif
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^

Var aktiv! Posta nyheter, fusk, recensioner och skriv inlägg! Tjäna fm och köp ett varningskort, eller vänta ett par månader på Unika Länken(rekommenderas utav mig, =D).

UK finns väl inte längre?

Svaret blev markerat, och var vänlig och läs mitt inlägg innan du citerar och frågar om något som jag redan har förklarat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej belöning för att vara en jäkla skvallerbytta tycker jag inte behövs...

Att skvallra är inget posetivt så varför ska man belönas för det.
Bra ord pojkar och flickor.

Få bort alla småttingar som sitter och spammar sönder forumen med sina privatservrar och skit !

Ursäkta att jag reagerar så hårt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...