Boffaroffe Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Att skvallra är inget posetivt så varför ska man belönas för det.Motivera. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Att skvallra är inget positivt så varför ska man belönas för det.Motivera. Snälla. Uppmuntran till att "skvallra" kommer (med ett flertal verkliga scenarion som facit, du borde känna till dem) att leda till ett situation där alla anmäler alla för vilken skitsak somhelst. Till slut kommer ingen våga posta något tveksamt eller provokativt eftersom det leder till en anmälan, granskning och eventuella varningar som i den nuvarande situationen inte skulle orsakat något mer än att någon blev sur och svarade på inlägget. Låter det överdrivet, jovisst. Men den här då: Uppmuntran till anmälan kommer leda till att antalet anmälningar ökar, vilket i sin tur leder till att moderatorerna inte kan granska alla anmälningar, vilket i sin tur leder till att admin blir tvungen att utse fler moderatorer, vilket i slutändan kanske leder till en situation där moderatorer/informationsförmedlare är i majoritet. Vill du ha ett sånt forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Syftade på de 5 första orden i meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 LOL Jag ska varna alla i så fall :meddum: Om du läst lite, så står det att det aldrig kommer att införas, och ifall det skulle det, så skulle den tas bort inom veckor, för att folk - som du - skulle spamma med onödiga anmälningar. http://www.mysmiley.net/imgs/smile/sign/sign0104.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Om ngn hånar eller kränker en så äre alltid kul att anmäla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Syftade på de 5 första orden i meningen. Jag syftade mycket på det shacti motiverade åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Inget tjallarsamhälle här tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^ Var aktiv! Posta nyheter, fusk, recensioner och skriv inlägg! Tjäna fm och köp ett varningskort, eller vänta ett par månader på Unika Länken(rekommenderas utav mig, =D). UK finns väl inte längre? Svaret blev markerat, och var vänlig och läs mitt inlägg innan du citerar och frågar om något som jag redan har förklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Nej belöning för att vara en jäkla skvallerbytta tycker jag inte behövs... Att skvallra är inget posetivt så varför ska man belönas för det.Bra ord pojkar och flickor. Få bort alla småttingar som sitter och spammar sönder forumen med sina privatservrar och skit ! Ursäkta att jag reagerar så hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.