Ozoon Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 För att underlätta arbetet för moderatorerna är det ju en ypperlig funktion. Sen om folk ser en som en "skvallerbytta" skiter jag fullständigt i. Skapar man dumma trådar / skriver dumma inlägg så får man ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Allvarligt, anmälknappen finns i vårat forum för allas trevnad! Den finns för att rensa bort spam och göra forumet bättre, finns ingen mening med belöningar för att folk anmäler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag tycker att den ide suger, om man fick belöning för det så skulle alla spam anmäla ju. Men oftast om man anmäler så ser moderatorn inte nått fel i inlägget så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Allvarligt, anmälknappen finns i vårat forum för allas trevnad! Den finns för att rensa bort spam och göra forumet bättre, finns ingen mening med belöningar för att folk anmäler. Precis... Just därför kommer inga så kallades belöningar att införas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Gestapo någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Att skvallra är inget posetivt så varför ska man belönas för det. Så att anmäla en idiotisk och dum tråd är negativt och inte positivt? Gestapo någon?Jovisst, lol. Förövrigt, Anmäla-knappen finns för våran trivnad, som Executor nämnde, det skulle bara vara en dum idé att belöna anmälaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Gestapo någon?Jovisst, lol. Förövrigt, Anmäla-knappen finns för våran trivnad, som Executor nämnde, det skulle bara vara en dum idé att belöna anmälaren. Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 (redigerat) Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^Var aktiv! Posta nyheter, fusk, recensioner och skriv inlägg! Tjäna fm och köp ett varningskort, eller vänta ett par månader på Unika Länken(rekommenderas utav mig, =D). Redigerat 8 September 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^Var aktiv! Posta nyheter, fusk, recensioner och skriv inlägg! Tjäna fm och köp ett varningskort, eller vänta ett par månader på Unika Länken(rekommenderas utav mig, =D). Vad är det & vad är ett varningskort? :o Ignorera, hittade svaret :D Redigerat 9 September 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^Var aktiv! Posta nyheter, fusk, recensioner och skriv inlägg! Tjäna fm och köp ett varningskort, eller vänta ett par månader på Unika Länken(rekommenderas utav mig, =D). UK finns väl inte längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool127 Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 LOL Jag ska varna alla i så fall :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 LOL Jag ska varna alla i så fall :meddum:Ja då får du ju knappast belöningar. -.- http://www.mysmiley.net/imgs/smile/sign/sign0104.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.