Hoppa till innehåll

Habbo Hotel Fusk


scream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 231
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 3 veckor senare...

Okej... Detta har jag i en egen tråd, men det är kanske bra att ha det här med. Jag har ganska stor erfarenhet av Habbo. Jag har varit medlem sedan svenska Habbo startades.

 

----------------------------------------------------------------------

 

För det första: Det finns inga såkallade "fusk" till Habbo! Det enda "fusk" är hacking och att använda program (tex. artmoney). Om man använder det så blir man portad!

 

För det andra: Gratis möbler? Nejdu, snarare hyckleri! Ge aldrig ut ditt lösenord på någon annan sida än habbohotel.se! Annars är chansen überstor att du blir hycklad på alla dina möbler och mynt. Även om en person utger sig för att vara tex. aniQ (Hotelmannagern) eller någon annan; så är det HYCKLERI! Akta er noga! Om någon säger "skriv ditt lösen, det blir stjärnor! Kolla! ********" Skriv inte lösenordet, för det blir inte stjärnor! Ge heller inte ut födelsedatum, mejl eller ort!

 

För det tredje: Jag blev lite upprörd när jag såg en tolvåring skriva ,här på Fuska:

"aaa ja ska bli hobba ja vet hur man gör!!!" "jag håller på att förbereda mej!"

Hobba är någonting man söker till och blir utvald till. Och dessutom så skall man vara myndig (dvs. över 18 år) och ha erfarenhet av tex forum. Det är inget man kan bli bara sådär, man tränas i några månader, sen kan man bli silverhobba.

Men nu har dom tagit bort hobbarna, för er som inte visste det.

 

Jag hoppas att dessa tre punkter följs lite grann, och läses igenom :)

Det är bara vanligt sunt förnuft! Jag har klarat mig superbra på Habbo bara på dessa tre grundstenar.

 

Glöm bara inte att ha kul på Habbo. Det är det viktigaste!

 

/GamerGirl (Supermallan på habbo)

 

Och förresten. Det där "fusket":

ok this is an internet game played with credits. I have found a way

to get credits with out paying for them- there very cheap in canada

or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged

in then open your purse press F5 or you can prefor this same action

be holding ctrl+alt+e

 

Det är inte ett fusk. Trycker man på F5 (om man använder IE) så startas Habbo om.

Ctrl+Alt+E händer ingenting (IE) inte heller i Firefox eller Mozilla.

Jag testade också på min iBook. Ingenting hände, i nån av de tre olika browserna.

Luring ;)

Redigerat av gamergirl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lineage? är det på internet :huh:

 

jag vet en sida som inte hycklar!!!!!!!!!!! den e asbra gå in på www.freewebs.com/habbomaster2005

 

jag har asmkt mynt nu jag om ni tror på dom så får ni mera mynt :)

 

 

 

vad heter du på habbo så du ska visa mig om du är rik? jag heter .toke. med punkterna och vad heter du

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...