Hoppa till innehåll

Habbo Hotel Fusk


scream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 231
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det går ej att fuska på habbo hotel siger det bara om någon har ett sms fusk så skulle inte jag ge ut det så han luras som siger att han har

 

och det är inte svårt att ha 2 ruter samtidigt jag har 4 man trycker bara ctrl + n så tar man refres på den sidan som kommer upp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tydlingen så vet ingen varför dom tar så höga priser , för 6 mynt

 

dom tar höga priser, för att dom ska driva allt deras webb hotel deras serverdata deras sms tjänst är inte billiga kostar upp mot 10 000 kr antligen per månad lr per halvår, och för all personal som jobbar ska få lön mm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Shadow of Darkness @ 13/03-2004 13:00:09)

förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireball

mmm....

jag ska försöka hitta habbo fusk

 

här hittade jag men nån får översätta:

 

ok this is an internet game played with credits. I have found a way

to get credits with out paying for them- there very cheap in canada

or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged

in then open your purse press F5 or you can prefor this same action

be holding ctrl+alt+e

jag kan nästan översätta. det står TYP så här.

 

ok det här är ett internet spel som spelas med pengar. jag har hittat ett sätt att få pengar utan att betala för de... allt du behöver göra i den lilla skärmen efter att du loggat in sen öppnar du din purse klicka F5 eller så kan du göra om den här saken genom att hålla inne ctrl+alt+E. hoppas min översättning hjäpte lite åtminstonne. jag e ju bara 12år :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(moha9 @ 02/08-2005 10:26:08)
(Shadow of Darkness @ 13/03-2004 13:00:09)

förlåt, jag såg inte att d sog att vi skulle skriva vad vi heter. Men jag heter fireball

mmm....

jag ska försöka hitta habbo fusk

 

här hittade jag men nån får översätta:

 

ok this is an internet game played with credits. I have found a way

to get credits with out paying for them- there very cheap in canada

or usa- ok all you gotta go isgo to the title screen after you logged

in then open your purse press F5 or you can prefor this same action

be holding ctrl+alt+e

 

jag kan nästan översätta. det står TYP så här.

 

ok det här är ett internet spel som spelas med pengar. jag har hittat ett sätt att få pengar utan att betala för de... allt du behöver göra i den lilla skärmen efter att du loggat in sen öppnar du din purse klicka F5 eller så kan du göra om den här saken genom att hålla inne ctrl+alt+E. hoppas min översättning hjäpte lite åtminstonne. jag e ju bara 12år :)

Lite bättre:

Ok detta är ett internet spel som spelas med mynt. Jag har hittat ett sätt att få mynt utan at betala för dem- De är väldigt billiga i Canada eller USA- ok det du behöver göra är att gå till titel skärmen efter att du loggat in, öppna din börs tryck F5 eller du kan hålla in CTRL + ALT + E för samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag heter Maxweel på Habbo och mitt rum heter Max-Club,inte så fint,men nåt är det ju iaf! :)

Men vissa är ju så jäkla skumma.Jag satt på en stol en dag och kolla på TV,plötsligt kom 2 FBI gubbar in och undersökte stället utan att säga nåt,sen stack dom bara!Skummt?

Redigerat av FisharMario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...