Hoppa till innehåll

Habbo Hotel Fusk


scream
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har scriptat en kamera en gång men den försvann fast gör aldrig om det man kan inte längre göra det.

 

Ta aldrig emot skumma program eller filer eller nåt t.ex som heter få gratis habbo mynt Bästa habbo hacket ! Ta inte emot i msn eller något det kan finnas en gömd key loggers i filen och när du skriver in ditt lösenord i habbo msn o.s.v skickas det till den som gjorde key loggern

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • Svar 231
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Andreasswf

oj jag som gjorde så min gubbe blev asarik med artmoney oj då vår ta bort det hehee men jag är rik som f*n min gubbe heter hp-58

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni är en hobba ska ni absolut anmäla det till de som driver Svenska Habbo Hotel. Jag vill bara säga att "gratis mynt/saker" och dyl. inte kommer funka, de kommer helt enkelt hacka er habbo och ta sakerna. Om ni ändå vill testa det så ska du göra en ny Habbo och inte köpa något, eller fixa habbomynt. Det kommer inte funka. Men om ni vill testa det med er "test-habbo" ska du absolut inte ha samma lösenord på test-habbon som du har på din riktiga. För de som tror att man inte får fuska på Habbo får nog läsa reglerna igen. Det finns inget fusk mer än ArtMoney, som hackar sig in i Habbo Hotels databas (tror jag), där du kan fixa mer pengar. Kommer de på dig så får du antagligen böter, eller så blir det fängelse. Kanske inte just för dig, men, men, för någon kanske det blir.

Spela Habbo Hotel och fuska inte! Jag håller med om att priset på mynten är högt. De skulle kunna sänka det så slipper man nog så höga räkningar XD

Om ni inte vill slarva pengar eller få höga räkningar när ni ska fixa Habbomynt, så bör ni tänka er för. Detta är alltså inget fusk eller nåt sånt, men om ni vill ha mynt så ska du tänka om det är värt att slarva 15 kr på låtsaspengar. Vi säger att du bara får ringa och sms:a för 15 kr i veckan. Tänk då efter om det är värt det. Köper du mynten kan du varken ringa eller sms:a med mobilen. Det är bra om man kan sätta upp en "veckogräns" på hur mycket man får slarva varje vecka. Jag sms:ar och ringer rätt mycket, och laddar ner några MP4 låtar till mobilen från live ibland. Det blir rätt mycket att betala, så slarva inte så mycket pengar som jag XD

Planerar på att göra en Habbo på Habbo Hotel. Har ingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter .:Puzzle:. och Puzzle93(tror jag)

 

Svenska habbo hotel är inte bra tycker jag men alla tycker olika, dom har lösenhycklat min bästis när hon inte hade gjort något, avskyr personen som hade anmält henne för något hon inte gjort :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Det hade ju kommit mer folk till habbo om möblerna varit gratis..Att man kunde sätta ut så många soffor som man ville ooch att va hc kostar det bara 5 e.x.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...