Gäst Beldur Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag vet ett fusk :kung: utan att använda artmoney eller nått :kung: jag fick fram ett fusk på den här sidan :D. fast det är ganska stor channs att man bli portad :( den som vill veta fusket adda [email protected] på msn Men om du inte ljuger säg det här då ffs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag vet ett fusk :kung: utan att använda artmoney eller nått :kung: jag fick fram ett fusk på den här sidan :D. fast det är ganska stor channs att man bli portad :( den som vill veta fusket adda [email protected] på msn Vad det inte du som frågade efter fusk. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 dem borde ha som på den engelska habbo hotel att 10 habbo mynt kostar 1$ då borde det kosta 1 krona för tio mynt 7kr 10 mynt.. LOOOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Nu räcker det. Jag gissar på att det inte finns några fusk för det brukar det inte finnas till online-spel om man inte försöker hacka sig in i databasen på något sätt. Och att försöka göra något sådant är inte lagligt så detta får ni disskutera på någon annan sida. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg