lövet_91 Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt en 40.000 krs dator är bara 15.000 kr dator och 25.000kr snoppförlängare för nördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt Om du har pengar - satsa på det. Har själv en dator värd ca. 32000 och den funkar tipptopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Jag kan ju säga såhär: Hade jag haft 40k hade jag f*n itne lagt det på en dator, finns j*vla massa roligare saker att köpa, alternativt spara, investera i fonder, med största sannolikhet så kommer du ha ännu mer efter några år. för 40k får man en schysst bil, eller en dator som är omodern efter nåt/några år. You do the thinking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Som Ozoon sa, det är självklart att om du BARA har 40k så ska du inte lägga det på en dator, men om du däremot har mycket mer, så kan du göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 seriöst, 40k. skaffa vänner för dom rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 (redigerat) Betalar du dina kompisar för att dom ska vara med dig? <_< Redigerat 11 September 2007 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 hahaha lol, en 40k kronors dator är efter ett år värt ca 20k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Köp ett nytt moderbord , köp 2st 2GB ramminnes-kort , två GeForce 8800 Ultra , Intel Dual Core 2 3.0 GHz:are , och ett nytt chassi för under 10.000 då du sparat din gamla dator och har den bästa datorn i klassen ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 (redigerat) Betalar du dina kompisar för att dom ska vara med dig? <_< DE GÖ J3G M3D :) Redigerat 12 September 2007 av AntiVirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Betalar du dina kompisar för att dom ska vara med dig? <_< Jupp, man måste börja någonstans :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Köp ett nytt moderbord , köp 2st 2GB ramminnes-kort , två GeForce 8800 Ultra , Intel Dual Core 2 3.0 GHz:are , och ett nytt chassi för under 10.000 då du sparat din gamla dator och har den bästa datorn i klassen ;PJag hoppas du inte tror att man kan få allt det där för under 10 000kr. Men det låter lite dumt att lägga 10k på ett chassi, så jag antar att det är det första du menar. Bara grafikkorten lär gå på över 10 000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Finns ju ochså Amerikanska AlienWare. För deras bästa dator får man lägga ut omkr 90.000kronor... Dubbla IntelCore och 2st 8800 ultra, 4GB RAM...för att inte glömma 4 Terabyte hårddisk. Sitter själv med 4 gig ram. Dock räknas bara 3 eftersom att 32bit Vista inte kan ta mer än 3. Intel Core 2 Extreme är ruskigt bra. Det är 4 st processorer med 3.00GhZ. Äger själv även ett ultra-kort. Ruskigt nörjd med det. Min dator gick på 18 000. Dock har jag inte en extreme processor, men funderar på ett sådant inköp inom en snar framtid :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.