Hoppa till innehåll

Dator! För Ca:40000!

Gäst GunsNroses

Rekommendera inlägg

tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste. jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt

en 40.000 krs dator är bara 15.000 kr dator och 25.000kr snoppförlängare för nördar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tycker ni det är värt att slänga ut nästan 40000 på en dator? jag funderar på det en riktigt top mordern. allt det senaste.

jag såg det i tidningen Allt om PC. bara undrar om ni tycker det är värt

Om du har pengar - satsa på det.

Har själv en dator värd ca. 32000 och den funkar tipptopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju säga såhär: Hade jag haft 40k hade jag f*n itne lagt det på en dator, finns j*vla massa roligare saker att köpa, alternativt spara, investera i fonder, med största sannolikhet så kommer du ha ännu mer efter några år.

för 40k får man en schysst bil, eller en dator som är omodern efter nåt/några år. You do the thinking.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp ett nytt moderbord , köp 2st 2GB ramminnes-kort , två GeForce 8800 Ultra , Intel Dual Core 2 3.0 GHz:are , och ett nytt chassi för under 10.000 då du sparat din gamla dator och har den bästa datorn i klassen ;P

Jag hoppas du inte tror att man kan få allt det där för under 10 000kr. Men det låter lite dumt att lägga 10k på ett chassi, så jag antar att det är det första du menar. Bara grafikkorten lär gå på över 10 000kr.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ju ochså Amerikanska AlienWare. För deras bästa dator får man lägga ut omkr 90.000kronor... Dubbla IntelCore och 2st 8800 ultra, 4GB RAM...för att inte glömma 4 Terabyte hårddisk.

Sitter själv med 4 gig ram. Dock räknas bara 3 eftersom att 32bit Vista inte kan ta mer än 3.

Intel Core 2 Extreme är ruskigt bra. Det är 4 st processorer med 3.00GhZ.

Äger själv även ett ultra-kort. Ruskigt nörjd med det.

Min dator gick på 18 000. Dock har jag inte en extreme processor, men funderar på ett sådant inköp inom en snar framtid :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...