Scarlet Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Hej.. Jag har köpt en Palestina sjal och så... Men vilka konsikvenser blir de? Jag köpte den för att den var snygg och jag har ingen politisk åsikt... Men andra kan ju tro annat... Så kan man bli nerslagen eller nåt sånt där då? När man bär en sån? :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Du kommer inte bli nerslagen eller liknande. Egentligen så står det för att befria palestina, men nästan alla har det för att det är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 11 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Du kommer inte bli nerslagen eller liknande. Egentligen så står det för att befria palestina, men nästan alla har det för att det är snyggt.Tack. Min kompis kompis hade en svart-vit (likadan som jag) och han blev nerspöad av 4 st utlänningar... :/ Så man blev lite orolig liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Hade du tänkt sätta den på huvudet lr runt halsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 11 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Runt halsen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..) Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Haha, ha du på dig den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalarooh yeah erat hooligan gäng azzå fy f*n vad fräna ni är spec du azzå du e min gud. Jag skulle ju inte ha en palestina sjal på mig om jag mötte massa påverkade nynazister då de tror att du är vänster aktivist då, nazister hatar rödingar, men annars så skulle jag chilla. o vad är chansen att träffa massa påverkade nazister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar Så alla i hela plugget blev rädda för några 13-åringar? Mm, visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..) Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad.. Flasha? Alltså gå runt och visa upp den skit mkt och typ gå runt några och så? x) Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalarLät ju snällt. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..) Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad.. Flasha? Alltså gå runt och visa upp den skit mkt och typ gå runt några och så? xD Typ steka, styla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.