Hoppa till innehåll

Har Köpt Palestina Sjal

Scarlet

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kommer inte bli nerslagen eller liknande. Egentligen så står det för att befria palestina, men nästan alla har det för att det är snyggt.

Tack. Min kompis kompis hade en svart-vit (likadan som jag) och han blev nerspöad av 4 st utlänningar... :/ Så man blev lite orolig liksom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..)

Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar

ooh yeah erat hooligan gäng azzå fy f*n vad fräna ni är spec du azzå du e min gud.

Jag skulle ju inte ha en palestina sjal på mig om jag mötte massa påverkade nynazister då de tror att du är vänster aktivist då, nazister hatar rödingar, men annars så skulle jag chilla.

o vad är chansen att träffa massa påverkade nazister?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar

Så alla i hela plugget blev rädda för några 13-åringar? Mm, visst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..)

Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad..

Flasha? Alltså gå runt och visa upp den skit mkt och typ gå runt några och så? x)

Lät ju snällt. :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flasha? Alltså gå runt och visa upp den skit mkt och typ gå runt några och så? xD

Typ steka, styla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...