Scarlet Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jaha.. :o Jaja Det låter typ väldigt snobbigt x) Och jag är knappt med någon ändå så.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalarNazisvin, dra åt h*lvete. @BlueHex För f*n, ha på den, skit i deras idiotiska åsikter, ifall nån attackerar dig, slå denne på käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalarNazisvin, dra åt h*lvete. @BlueHex För f*n, ha på den, skit i deras idiotiska åsikter, ifall nån attackerar dig, slå denne på käften Mmm Det ska jag :) Men det känns lite oroligt om det kommer typ ett gäng psykiskt störda människor och sticker en kniv i en liksom =/ Fast det kan ju hända ändå av andra skäl.. Men jag kommer inte att sluta ha den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Du är 15 (vad du utgett), räknar du med att slå ner tex 4 stycker biffiga 20 åringar? Nej, det kommer du inte. Hade aldrig haft en sjal på mig, tycker ingen borde ha det. Du gör väl det på egen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Du är 15 (vad du utgett), räknar du med att slå ner tex 4 stycker biffiga 20 åringar? Nej, det kommer du inte. Hade aldrig haft en sjal på mig, tycker ingen borde ha det. Du gör väl det på egen risk.Det skulle vara en jävligt illa situation.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Det beror helt på var du bor, i Lund är det jättemånga som har palestinasjal. Säkert 5% av alla man ser på stan har, om inte fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 (redigerat) här i umeä är det ganska vanligt ingen har fått spö av att bära en sån inte vad jag har hört vart bor sthlm eller? om du bor i sthlm kan du riskera av att få spö JA men skit i det (du borde inte ha på dig den på kvällar i sämre kvarter) Redigerat 13 September 2007 av Garderobsapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Alltså jag är ute i stockholm i typ 5 minuter mellan 6 - 7 på morgonen och sen typ 5 minuter till vid 1, 2, tiden.. På väg och hem till/från skolan.. Sen är jag inte ute mer typ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Alltså jag är ute i stockholm i typ 5 minuter mellan 6 - 7 på morgonen och sen typ 5 minuter till vid 1, 2, tiden.. På väg och hem till/från skolan.. Sen är jag inte ute mer typ xD Då är det ju ingen risk, såvida du inte har nassar på skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Asså omg. Det kommer ingte hända ngnting. Ha på dig din sjal ffs! ;D ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Alltså jag är ute i stockholm i typ 5 minuter mellan 6 - 7 på morgonen och sen typ 5 minuter till vid 1, 2, tiden.. På väg och hem till/från skolan.. Sen är jag inte ute mer typ xD Då är det ju ingen risk, såvida du inte har nassar på skolan... Där finns det inga! De är jag säker på :) Men om det skulle komma på nån på tåget förståss... :/ Och på stan om jag skulle tänkas gå där... Men där är jag typ bara på dagen :) Asså omg. Det kommer ingte hända ngnting. Ha på dig din sjal ffs! ;D ^^Tack :) Ska ha det! xD Den är skit snygg och är glad att jag köpte den :o Mycket snyggare än att inte ha den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Asså omg. Det kommer ingte hända ngnting. Ha på dig din sjal ffs! ;D ^^Tack :) Ska ha det! xD Den är skit snygg och är glad att jag köpte den :o Mycket snyggare än att inte ha den :D Bra, och desutom så vågar inte nassar göra ngt så länge dom inte är esamma i gäng (asså inte på allmän plats) eller 100 pers i en nasse raid(demonstartion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.