Filiandor Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Koderna verkkar vara slut från gamespot men det finns kvar på http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8 . Har själv en kod ni kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 jag kör också cod 4 mp beta är i rank 16. adda Ametistskn så kan vi köra på Party ingame jag försöker också låsa upp allt till mina vapen men den har fasnat på 1049 av 1050 Vad gör man för att göra luft attack är det nåt man måste låsa upp eller? jag kör också adda Ametistskn så kan vi köra på Party ingame. hur gör man för att göra luft atack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jag gick in på eurogamer.net i morse och tänkte skaffa en kod som jag skulle få via Email, men jag har inte fått koden ännu. Ska det verkligen ta så här lång tid? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Ja från eurogamer så tar det någon dag innan du får den, medans från gamespot så får du den på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Vadå jag fixa just via Eurogame.. måste jag vänta ett par dagar nu ? :S f*n va tråkigt????????, föresten, gör man bara: blir medlem får kod, över till andra sidan skriver in kod och details, sedan är de klart?..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Nej sen måste du vänta ett pnågon dag innan du får koden på din mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jaha, så länge. Jag har ju väntat hela dagen på att jag skulle få koden. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Finns det några bilder på betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Vad ska jag göra när jag får koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Skriv in den där du fyller på ditt Guld account med ett Pre-Paid Card. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 f*n va nice spelar just nu mitt beta skoj som f*n :D Ere värt att köpa tycker ni ?, Kanske kommer. De är så många andra spel i mitt sikte så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Ska köpa Halo 3 och Mass Effect först, men tror ändå inte jag kommer köpa CoD 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.