Gäst jesper93 Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Ja hur ska man göra om man sårat sin flickvän? asså har ni några tips på hur man gör henne gladare igen? :unsure: :unsure: :unsure: mvh jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 (redigerat) Säga förlåt kanske? Bara ett tips, liksom... Jag läste mest bara rubriken, om du undra. :P Redigerat 13 September 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Göra nåt bra för henne och säga förlåt och försöka vara lite rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Göra nåt bra för henne och säga förlåt och försöka vara lite rolig :D Gör exakt så. När jag är osams med nån, drar jag ett skämt, så är vi kompisar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Var snäll från första början så slipper du att oroa dig om detta i framtiden. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Be om förlåtelse ? Om det är din flickvän ge henne nåt ? F*n e så j*vla dålig på sånt här )= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Ja du, vad kan man göra? Man kan spela fotboll. de ä najz. seriöst, be om förlåtelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmuz Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Kanske bjuda ut henne på Bio eller nåt sånt. Eller bara var ärlig och be om förlåtelse. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Om min icke exzisterande pojkvän skulle sårat mig skulle jag nog komma över det rätt snabbt, beroende på hur allvarligt det var. Men sen skulle det nog räckt att han sa förlåt och pratade om annat, kanske vara lite roligare än vanligt o s v. Jag menar, så allvarligt kan det ju inte vara? Och om det var något jag verkligen blev arg över skulle jag gjort slut :/ men om hon inte har gjort det än så är det alltid nåt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Grabba tag i hennes rumpa och be om ursäkt. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/monthly_09_2007/post-8866-1190651435.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 säga att man har världens största snopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Två jätte bra tips här på slutet, vad väntar du på !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.