JonteFire2 Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 jag ville köpa malibu club men det gick inte.. det stod typ: du kan inte köpa den här byggnaden nu, kom tillbaka senare. PS: jag gjorde inget uppdrag eller nånting... Hjälp mig...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 du måste vänta till senare i spelet innan du kan köpa malibu club. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 gör fler uppdrag som har markören av en bokstav vill säga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 okej, då får jag köpa malibu club på min andra gubbe.. på den har jag kommit aslångt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 jag har köpt malibu kluben du kan köpa den efter du har krossat alla glas fönstrenrna i köp centret på ett updrag :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 okej, men du som har köprt det.. vad händer egentligen när man har köpt det?? kan man göra nått eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 okej, men du som har köprt det.. vad händer egentligen när man har köpt det?? kan man göra nått eller vadå? Exakt, om det inte går att göra något är det väll onödigt, har dock börjat lira lite Vice City igen . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gustav 812 Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 ja men ett uppdrag har jag fasnat på för att rc planet jag gör som det står men det flyger ändå inte meddela mig om ni kan svara vad jag gör för fel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 ja men ett uppdrag har jag fasnat på för att rc planet jag gör som det står men det flyger ändå inte meddela mig om ni kan svara vad jag gör för fel :)vilket uppdrag menar du? är de det uppdraget man ska göra sönder en stor blå/turkos skyskrapa med röda linjer på ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 okej, men du som har köprt det.. vad händer egentligen när man har köpt det?? kan man göra nått eller vadå?Man kan göra uppdrag där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 16 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Okeej som vilka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 man samlar ihop killar till ett bankrån som är det sista uppdraget(på malibu club) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg