dalslund Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Ja som rubriken säger vad tycker ni om den nya friends chatten i steam? själv tycker jag den e sämst =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 har dom ändrat friends?det ska jag kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 man kan inte öppna friend list in game som förut thats sucks men att man kan ha en bild duger väl.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 man kan inte öppna friend list in game som förut thats sucks men att man kan ha en bild duger väl.. Vad pratar du om? :huh: Det är ju bara trycka på Shift + Tab in game så kommer det nya tillägget för steam till spel upp! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Ja tycker det är en häftig funktion och en häftig design, ja använder ändå inte friends så bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Jag tycker det blev ganska snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Tog ett tag att vänja sig, gillade nog mer den förra - Jag gillar enkla saker. Men som sagt, jag gillade inte fuska.se's nya layout i början heller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 18 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 mjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt POSITIVT: Snygg design Kan ha bild på sig NEGATIVT Du kan inte smyga o kolla statsen :P Öppna friends på samma sätt som förut Mycket Tyska Själv läser jag tyska men har inte lärt mig hela ordlistan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 mjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt POSITIVT: Snygg design Kan ha bild på sig NEGATIVT Du kan inte smyga o kolla statsen :P Öppna friends på samma sätt som förut Mycket Tyska Själv läser jag tyska men har inte lärt mig hela ordlistan :P Hahaha.. Jo, stör mig själv lite på tyskan ^^ Gillade förra friends mycket mer än det nya iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 mjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt POSITIVT: Snygg design Kan ha bild på sig NEGATIVT Du kan inte smyga o kolla statsen :P Öppna friends på samma sätt som förut Mycket Tyska Själv läser jag tyska men har inte lärt mig hela ordlistan :P Du kan ju dock ändra vilken knapp som ska aktivera friends funktionen i Settings. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 19 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 mjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt POSITIVT: Snygg design Kan ha bild på sig NEGATIVT Du kan inte smyga o kolla statsen :P Öppna friends på samma sätt som förut Mycket Tyska Själv läser jag tyska men har inte lärt mig hela ordlistan :P Du kan ju dock ändra vilken knapp som ska aktivera friends funktionen i Settings. ja .. jag har också hört att man kan ändra så den inte funkar in game så men tabben och de:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Det är mkt snyggare än förut iafa ;D Men det här med tyskan ni snackar om, vart ska de finnas? :P Har inte sett något av det, har dock inte kolla igenom så mkt på de nya men :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg