ajar Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Felet är att de som vinner knappt tjänar en bråkdel av vad skivbolaget eller juryn tjänar. De blir helt enkelt lurade ganska grovt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 men det är ju för själva upplevelsen många är med, har du tänkt på det? Dessutom så får de som vinner en massa andra skivkontrakt så de tjänar ändå pengar. Men första skivan kanske de inte får så mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Allt är bara ett spel. Inte riktigt allt men till stor del. Och visst dem kanske gör vissa människor förkrossade men det är inte juryns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 men det är ju för själva upplevelsen många är med, har du tänkt på det? Dessutom så får de som vinner en massa andra skivkontrakt så de tjänar ändå pengar. Men första skivan kanske de inte får så mycket av. Hur många av finalisterna har släppt mer än två skivor? Vad jag vet är det väl bara Darin, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Det är typ alltid tvåorna som blir störst t.ex Daniel han märktes knappt medans Darin blev hur stor som helst (åt minstånde av sina tonårs fans...) 2006, tjejen, kan inte hennes namn som vann märktes ingen av men sebastian, danny och alla blev stora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 De är bara ärliga, och det är bara bra. Annars hade det ju inte varit en tävling. De ger kritik och säger sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Vi slipper jury nästa år. Peter Jhide tar över idol och juryn f¨år sparken ._. Aja, bryr mig ändå inte så mycket om idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 dom har för tusan OMTAGNINGAR på uttagningarna (yippie @ mening) när de ska va elaka o sångaren ska vara lessen blabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Vi slipper jury nästa år. Peter Jhide tar över idol och juryn f¨år sparken ._. Aja, bryr mig ändå inte så mycket om idol.Blir Jhide jury?Det tror jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Vi slipper jury nästa år. Peter Jhide tar över idol och juryn f¨år sparken ._. Aja, bryr mig ändå inte så mycket om idol.Blir Jhide jury?Det tror jag inte på. Har aldrig sagt det så tyst ._. Sa bara att Jidhe(Jhide?) tar över Idol och sparkar juryn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jaha så juryn är kvar men ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jaha så juryn är kvar men ändå inte. Dom sparkar den NUVARANDE jury noch anlitar nya gubbar som får vara jury ._. Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.