Filiandor Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Det kommer ju komma mycket fler online spel nu, som t.ex. Age of Conan som ser ut att bli väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Age of Conan, trams! *fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 när man får headset till xboxen när man köper den behövs väl f*n intget litet skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 när man får headset till xboxen när man köper den behövs väl f*n intget litet skrivbord Om man ska chatta via MSN, men jag håller med, visst är den onödig. Fast det var på vissa spel som den kan komma bra till hands, jag tror Phantasy Star nämndes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 jo men jag tycker det ändå är dumt att lägga in en sån funktion på tv-spel överhuvudtaget, bättre att snacka genom headset, det funkar väl att göra på MSn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 jo men jag tycker det ändå är dumt att lägga in en sån funktion på tv-spel överhuvudtaget, bättre att snacka genom headset, det funkar väl att göra på MSn också? Det handlar om att dem vill tjäna pengar, inte om det är nödvändigt eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 neh de klart, kolla bara på alla skittillbehör som släpps till Wii <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 neh de klart, kolla bara på alla skittillbehör som släpps till Wii <_< Haha ja, det finns grymt mycket. ex. http://www.play-gadgets.com/wp-content/uploads/2007/06/hooked-real-motion-fishing-rod-attachment.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 haha den har jag inte sett förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag har fortfarande mitt gamla headset från min gamla Xbox, och man kan ju inte säga att en Xbox 360 är så jätte nödvändigt på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 vafan yrar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 neh de klart, kolla bara på alla skittillbehör som släpps till Wii <_< Haha ja, det finns grymt mycket. ex. http://www.play-gadgets.com/wp-content/uploads/2007/06/hooked-real-motion-fishing-rod-attachment.jpg Haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.