Filiandor Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Riktigt sur nu. Fick ett mail idag från webhallen angående min bokning på Halo 3 Legendary Edition, att dom avbokar min bokning då dom inte hade tillräckligt många. Jag boka det för 3 månader sedan och då var det inga problem, men så får jag mejlet veckan innan det släpps :angry: Kunnde dom inte stoppat förhandsbokningen då dom visste hur många dom skulle få!! Och varför ett mejl veckan innan det släpps, för nu kommer jag säkert inte få spelet på realesen som jag hade hoppats på!! :angry: :angry: :angry: Men då undrar jag nu en sak, vilket sätt är bäst att göra det på nu. Genom att jag inte kan få nån legendary pga att det troligen har blivit uppbokat på alla andra ställen så siktar jag mig in på Collectors Edition. Tycker ni då att jag ska förhandsboka det eller ska jag dra till el-giganten dagen det släpps och försöka få mig ett exemplar av collectors? Jag tror att det kommer bli biligare att hämta det från affären isf, men då är säkert collectors slut eller nått annat. Vad ska jag göra tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Extremt dåligt av webbhallen, du borde få något extra för det där, för det var ju bara en lavett rakt upp i ansiktet. Själv har jag förhandsbokat det vanliga. Föreslår att du ringer runt och kollar var dem har kvar och vart du kan förhandsboka, om inte kolla i affärerna när det släpps vilken version du kan få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jag är nästan helt säker på att Legendary inte kommer komma i affären. Ska ta och skicka mig ett mail till webhallen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Skriv ner svaret, ifall du nu får ett. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Bokat Limited Edition från Webhallen, verkar fortfarande vara på g lyckligtvis. De har inte skickat något mejl till mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Bokat Limited Edition från Webhallen, verkar fortfarande vara på g lyckligtvis. De har inte skickat något mejl till mig iallafall. Bokat på webbhallen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Vilket skulle ni välja? Halo 3 Collectors Edition + Halo 3 Wireless Headset = 1177.kr inklusive frakt Eller skulle ni valt Halo 3 Legendary Edition = 1408.kr inklusive frakt Vilket skulle ni valt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Hmm, eftersom att det är så svårt att få tag på Legendary Edition då nästan alla är bokade blir det nog en CE för mig. Om det är möjligt kommer jag nog att köpa på mig en Legendary =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Kanske är noob men varför inte bara köpa spelet bara, va gör Legendry osv, fattar nadda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Med legendary får man nån Master Chief hjälm som inte går att sätta på sig för massa extra pengar, skulle personligen köpt collector's eller det vanliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Vilket skulle ni välja? Halo 3 Collectors Edition + Halo 3 Wireless Headset = 1177.kr inklusive frakt Eller skulle ni valt Halo 3 Legendary Edition = 1408.kr inklusive frakt Vilket skulle ni valt?? CE och headsetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Det är så att jag gärna ville ha legendary från början pga. att det är det sista spelet i Halo serien + att jag inte brukar göra sånna här köp, så att jag har nu bokat legendary edition från www.spelbutiken.se istället. Kommer kanske köpa mig ett headset sen lite senare då jag skulle behöva det, då jag fortfarande använder headsetet man fick till den vanliga Xboxen plus att jag råka ta sönder den för nån månad sedan, men har gjort en liten temporär lagning med ducktape :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.