Katt Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Hur gör man en turnering, föressten? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 admin: ska du lägga till att man kan se vilka spel man är mästare i forum status rutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Vet inte vad du menar riktigt, men menar du vid inläggen så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Ja typ vid inläggen, under/ovanför avan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Ok, det kommer inte att komma, iaf inte nu. Några nya spel är nu inlagda samt kategorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Skulle va kul om spellistan var lite mer kompakt, nu måste man scrolla flera meter. xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Välj en kategori ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) Jo, men de blir ändå en onödigt lång lista (Skjutspel t.ex). Enligt mig borde du bara spara Spela 3D Superball Visa topplista Spelinformation Utmana någon delen och ta bort hover. Redigerat 23 September 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Bra gjort admin även om det är lite engelsk text och så vidare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Håller med, riktigt kul o man har nåt att göra när man väntar på replies osv. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Det är kul men när man kör en utmaning och sätter nytt rekord då borde väl det komma ni på highscores?? nu kan jag inte ens regristrera några highscores! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Det är kul men när man kör en utmaning och sätter nytt rekord då borde väl det komma ni på highscores?? nu kan jag inte ens regristrera några highscores! Konstigt, men statistiken uppdateras varje timme har jag för mig. Btw, undrar jag hur poängen i Ligans Ledare räknas, eftersom jag slog nya rekord (1a) och mina poäng är fortfarande likadana(de har gått minst 2 timmar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.