Hoppa till innehåll

Svart Skärm Vid Inloggning

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Jag har ett litet problem med min dator. Just nu har jag på felsäkert läge och då funkar det men när jag ska logga in på Windows XP så ser man inte inloggingsskärmen utan det är bara svart. Jag vet att inloggningsmenyn är där för jag tryckte pil neråt och enter och då hörde jag inloggningsljudet men det verkar bara inte synas.

Skrivet

Starta datorn i senaste fungerande inställningar/konfiguration funkar?

Enklast är förstås att installera om Windows, men det är inte alltid så kul. Det här bör gå att lösa på annat sätt.

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Starta datorn i senaste fungerande inställningar/konfiguration funkar?

Nope. :(
Skrivet
Kör 'msconfig' och tryck av alla rutor, eller klicka på Diagnostikläge. Ser du forfarande en svart skärm när du startar om datorn? Hur sjutton kom du in på Internet i felsäkert lägen, föressten? :o
Skrivet

Kör 'msconfig' och tryck av alla rutor, eller klicka på Diagnostikläge. Ser du forfarande en svart skärm när du startar om datorn? Hur sjutton kom du in på Internet i felsäkert lägen, föressten? :o

Menyn finns ju kvar där så det är bara att veta ungefär vars man ska klicka =)

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Kör 'msconfig' och tryck av alla rutor, eller klicka på Diagnostikläge.

Okay, ska pröva det.

Hur sjutton kom du in på Internet i felsäkert lägen, föressten? :o

Jag gick in på "felsäkert läge med nätverk".

Gäst alan.shalaji
Skrivet

Jag har gjort en systemåterställning. Men never mind, jag installerade nya drivrutiner till grafikkortet och nu funkar det.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...