Golgo Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 tror det var 6400 jag fick det när det kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Någonstans runt 5800:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Runt 6 000:- Redigerat 4 November 2007 av Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 två miljarder lol :P !!!!!!!!!!!!!!! 10 miljarder och ett spel som heter monkey land2 och en extra kontrol som sprutar apelsin juice lol lol lol!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 två miljarder lol :P !!!!!!!!!!!!!!! 10 miljarder och ett spel som heter monkey land2 och en extra kontrol som sprutar apelsin juice lol lol lol!!!!!!!!!!!!!!! Jaa Vad LOL! alltså!! iiiih.Nej men du va seriös.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag köpte mitt PS3 för 5990 KR. Då fick jag med konsoll, Motorstorm & Resistance: Fall of Man och 1 extra handkontroll (totalt 2 kontroller). Paketet heter "Starter Pack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag köpte mitt PS3 för 5990 KR. Då fick jag med konsoll, Motorstorm & Resistance: Fall of Man och 1 extra handkontroll (totalt 2 kontroller). Paketet heter "Starter Pack" Mm verkar vara ett svin najs erbjudande,. När jag köper min ps3 kommer jag köpa "starter pack", de kostar typ 5889 där jag bor B) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 4200 eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jag köpte mitt PS3 för 5990 KR. Då fick jag med konsoll, Motorstorm & Resistance: Fall of Man och 1 extra handkontroll (totalt 2 kontroller). Paketet heter "Starter Pack" Samma paket för 5490kr på MediaMarkt. Köpte i onsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Samma här köpte en Playstation 3 från Media markt i Kungens kurva idag för 5490 Starter pack. Avbetalning 12 månader. Juste köpte Assassin creed till Paketet idag. Sen har jag Xbo 360 har ej så mycket att jämföra med Grafiken jo det som är Bättre med PS3'n är att Den ej Repar skivorna som box 360'n gör och sedan att den går mycket tystare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Samma här köpte en Playstation 3 från Media markt i Kungens kurva idag för 5490 Starter pack. Avbetalning 12 månader. Juste köpte Assassin creed till Paketet idag. Sen har jag Xbo 360 har ej så mycket att jämföra med Grafiken jo det som är Bättre med PS3'n är att Den ej Repar skivorna som box 360'n gör och sedan att den går mycket tystare :) bara dom gamla 360 som repade skivor.och till svaret på frågan, javisst jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 jag köpte min för 4700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.