ale92 Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 vad är det för skillnad på guld medlemskap och silver medlemskap?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 På Silver kan du göra allt förrutom att spela mot andra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Xbox live guld kostar 399 för medlemmar på Webhallen ;) bara gör ett account så ska ni se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 På Silver kan du göra allt förrutom att spela mot andra spelare. Man kan inte göra "allt", demos t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 jobbigt "/ Ja riktigt, skaffa inte trådlöst nätverk people! Hahaha ? jag har trådlöst och jag har aldrig haft några bekymer alls? De äger ju med trådlöst.. :rolleyes: :rolleyes: Du skulle sagt!: "Skaffa inte trådlöst internet om du inte kan behärska den", Inte för att vara elak alltså :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 På Silver kan du göra allt förrutom att spela mot andra spelare. Man kan inte göra "allt", demos t.ex. Vadå "Demos tex."? Min kompis laddade ner Medal of Honor Airborne Demo när han hade Silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 På Silver kan du göra allt förrutom att spela mot andra spelare. Man kan inte göra "allt", demos t.ex. Vadå "Demos tex."? Min kompis laddade ner Medal of Honor Airborne Demo när han hade Silver. Jasså det kan man med silver alltså... där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 28 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 (redigerat) kan nån hjälpa mig? 1, jag har en trådlös rauter 2, hur f*n gör jag sen? kopplar jag in rautern i xboxet elr vad? Redigerat 28 September 2007 av ale92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 (redigerat) du måste typ köpa en nätvärkskabel till xboxet eller nåt... btw så är trådlöst dåligt eftersom att man får sämre signalstyrka och riskerar att kopplas ifrån. dessutom får man lägre bredbands hastighet Redigerat 28 September 2007 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Man behöver inte köpa nån speciell Xbox kabel, går att använda vilken som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 kan nån hjälpa mig? 1, jag har en trådlös rauter 2, hur f*n gör jag sen? kopplar jag in rautern i xboxet elr vad? delen du pluggar in i datorn pluggar du in i xboxen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 29 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 ok så jag pluggar rautern i xboxet men hur får rautern signalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.