Vitdom Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag har loggats ut mer än 3 ggr nu! :o Vad är det som händer. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Antingen problem med kakor, Ta bort alla dina kakor. Så borde det funka ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 (redigerat) Gjort det, jag tror jag vet vad problemet är nu, Nico har gett mig virus/spyware! Redigerat 22 September 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Nico? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Det har jag då inte, herregud... Problem med cookies låter det som, prova byt webbläsare och se om det funkar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Mjo.Ibland när jag klickar bakåt i webbläsaren :iluvff: så loggas jag ut automatics. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Men, det händer med mig ibland också! Det gör det ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Gjort det, jag tror jag vet vad problemet är nu, Nico har gett mig virus/spyware! Vilket antivirus använder du och vad har du för inställningar när det gäller cookies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Att man loggas ut kan även bero på att någon annan samtidigt försöker använda ditt konto på en annan dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 När jag laddade ner en fil hade den namnet index.php eller nått sånt och sen loggades jag ut från fuska och skrivaren skrev ut hela sidan! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) Detta händer inte mej =O Brukar aldrig radera mina kakor <3 Redigerat 23 September 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 När jag laddade ner en fil hade den namnet index.php eller nått sånt och sen loggades jag ut från fuska och skrivaren skrev ut hela sidan! :angry: Du loggades ut från sidan, innebär det att problemet inte har fortsatt? I annat fall, skriv sådant som möjligtvis kan tillföra något nytt till ämnet som kan lösa problemet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.