ggdover Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Tja!! Ja som sagt e det värt att förhandsboka Halo 3?? Kostar det extra?? Eller blir det billigare när det kommer ut?? Kommer det bli att att få tag på då i såna fall?? Behöver svar så snart som möjligt i fall jag ska förhandsboka det :thanks: mena...bli "lätt" att få... sorry för det stav felet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 om du ska ha limited elr legendary får du nog ta och förhandsboka illa snabbt, annars ska det nog inte behövas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Om du garanterat vill ha Halo 3 samma dag some realase datum då bör du förhandsboka nu. Mer garanterat att du får ditt spel. Om du ej förhandsbokat kan det bli lite svårt att få tag på det V. 39 ;) Och ja. Mycket värt att förhandsboka spelet ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Om du garanterat vill ha Halo 3 samma dag some realase datum då bör du förhandsboka nu. Mer garanterat att du får ditt spel. Om du ej förhandsbokat kan det bli lite svårt att få tag på det V. 39 ;) Och ja. Mycket värt att förhandsboka spelet ;D Jag tror inte jag har förberett mig inför Halo 3, måste klara Bioshock först! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag ska köpa det vanliga, men kostar det inget extra överhuvudtaget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 nej tror inte det- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Risken är dock att man har så skyhöga förväntingar inför Halo 3 att man kan bli beviken. så var det ialafall med mig vad gäller Bioshock. Faktist så mycket att jag aldrig köpte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag ärligt talar skiter i om halo 3 blir uruselt. Det är ett spel man SKA ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag ärligt talar skiter i om halo 3 blir uruselt. Det är ett spel man SKA ha! Man skiter ju inte i det, iallafall inte jag. Man vill ju att det ska bli bra, men man kommer ändå att köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 (redigerat) Om du garanterat vill ha Halo 3 samma dag some realase datum då bör du förhandsboka nu. Mer garanterat att du får ditt spel. Om du ej förhandsbokat kan det bli lite svårt att få tag på det V. 39 ;) Och ja. Mycket värt att förhandsboka spelet ;D Jag tror inte jag har förberett mig inför Halo 3, måste klara Bioshock först! :o Haha ja. Det bör du nog först :lol: Redigerat 22 September 2007 av Dalman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Har gillat dom andra 2 Halo spelen och det här ser ut att bli tusen gånger bättre än vad dom andra 2 Halo är ihop. Det är ju next-gen ffs. Om ni vill boka legendary så har dom kvar dom på www.spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kidborlang Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 (redigerat) Kostar verkligen halo 3 399kr på elgiganten? :o Kan det verkligen stämma? Redigerat 24 September 2007 av kidborlang Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg