pollenallergi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Man är inte vän med någon om "vännen" hatar en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Var med nåra andra till han blir avundsjuk , då säger han förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Han sa till alla att dem inte skulle vara med mig, och några lyssna på han och några sa att de ville vara med mig..., Då gick jag till skol festen nästa dag ( han sa att alla tjejer skulle tacka nej till mig om jag fråga om de vill gå till skol festen med mig ), jag gick dit ensam och bara satt på en stol med han var och dansa med en tjej, Han snackade skit om mig och sa massa rykten på festen, sen blev allting tysst och alla bara drack läsk bara tysst pratade, då gick jag till sterion och höjde på högsta musik och jag satte in min MJ skiva, Och då blev det jävligt coolt, jag dansa Mj i mitten ( hade ingen att dansa med ), då alla titta på mig, Han skratta åt mig MEN ingen av dem andra skratta, dem gillade min dans..., Han sa förlåt och jag sa -* Nej, det här är andra gången du försöker få alla imot mig!, första gången lyckades du men inte nu!, Jag förlåter dig inte *, sen gick jag hem och vakna på morgonen och gick till skolan och alla blev mina kompisar igen men jag såg aldrig min bästa kompis ( som jag bråka med ), han var hemma., Jag gick till han och sa att jag förlåter honom för att om jag inte gjorde det så skulle jag vara som honom, stupid in head., sen gick jag hemm och skrev detta på reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Så allt löste sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Han sa till alla att dem inte skulle vara med mig, och några lyssna på han och några sa att de ville vara med mig..., Då gick jag till skol festen nästa dag ( han sa att alla tjejer skulle tacka nej till mig om jag fråga om de vill gå till skol festen med mig ), jag gick dit ensam och bara satt på en stol med han var och dansa med en tjej, Han snackade skit om mig och sa massa rykten på festen, sen blev allting tysst och alla bara drack läsk bara tysst pratade, då gick jag till sterion och höjde på högsta musik och jag satte in min MJ skiva, Och då blev det jävligt coolt, jag dansa Mj i mitten ( hade ingen att dansa med ), då alla titta på mig, Han skratta åt mig MEN ingen av dem andra skratta, dem gillade min dans..., Han sa förlåt och jag sa -* Nej, det här är andra gången du försöker få alla imot mig!, första gången lyckades du men inte nu!, Jag förlåter dig inte *, sen gick jag hem och vakna på morgonen och gick till skolan och alla blev mina kompisar igen men jag såg aldrig min bästa kompis ( som jag bråka med ), han var hemma., Jag gick till han och sa att jag förlåter honom för att om jag inte gjorde det så skulle jag vara som honom, stupid in head., sen gick jag hemm och skrev detta på reklam det varla bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Om ni börjar bråka igen så kan du ju bara gå fram till honom och säga: Jasså nu börjar du att få alla emot mig igen jävligt taskigt. Men om du inte vill vara min kompis så kan du väll göra som du vill men kom inte och säg förlåt för då är det redan slut. Men om du vill vara kompis med mig kan du ju säga förlåt nu eller senare idag men imorgon är det försent. Så skynda isåfall. Då får du honom på andra tankar. Men om han inte lyssnar så kan du bara skämma bort honom typ säga han dansade med en som alla tycker e ful eller att han sjöng en snuskig sång eller att han gick ut och strippade i korridoren. Det är mitt råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (-Snake_bite- @ 07/03-2004 10:51:44) Hade du inte gjort nåt ?! Varför blev ni ovänner då ? Jag fråga -* är du sur på mig?? * och han sa -* ja, det är jag * och jag sa -* vad har jag gjort för att du e sur på mig?? * och han svarade -* något *..... Det var ju synd :( ..... Men du har ju oss också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 :unsure: När mina kompisar är hemma hos mig så är dom duma ifall en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Fis honom i huvudet och säg att han luktar fotsvett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Fis honom i huvudet och säg att han luktar fotsvett.. hahaha, den va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) du e bäst popcorn... :lol: :lol: :lol: lägg en isbit inne i hans kalsingar och säg till alla att han har pissat på sig lol! då får han det allt kallt om *du vet vad!* hehe... Redigerat 9 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag är rolig, jag vet. Fyll era vatten pumpar på skolan med isbitar, han kommer och ska tvätta händerna, han blir kall. Då är det perfekt att skrika: - Du killen! är du kall om händer så ta dej om din lilla pung, det borde vara stor plats mellan benen på dej hos din lilla flingeflong!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.