Gäst Denieru Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Ah, jag tyckte väl jag hört något i den stilen. Antar att de satsar stenhårt på PC versionen.Tror inte det, den blev bara försenad av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Ah, jag tyckte väl jag hört något i den stilen. Antar att de satsar stenhårt på PC versionen.nej antagligen gör dom precis tvärtom och spelet är antagligen inte unnder utveckling till PC, utan dom konverterar bara över spelet sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Ah, jag tyckte väl jag hört något i den stilen. Antar att de satsar stenhårt på PC versionen.nej antagligen gör dom precis tvärtom och spelet är antagligen inte unnder utveckling till PC, utan dom konverterar bara över spelet sen. Skulle nog snarare gissa på att Ripto har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 typ 98 % av alla spel som släpps senare till nåt format beror på att dom har konverterat över spelet till det formatet <_< då kommer det inte vbara nån skillnad på spelet mot dom äldre versionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Skulle förvåna mig oerhört om de månaderna som skjutits upp till PC bara går till att konvertera... Ta t.e.x Gears of War, ganska mycket extra för de som köper till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Detta som är "extra" till GoW kommer man att kunna ladda ner på Marketplace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Samma med expansionerna i Oblivion till PS3, som släpptes tillsammans med Game of the Year utgåvan för ett par veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Detta som är "extra" till GoW kommer man att kunna ladda ner på Marketplace Det visste jag faktiskt inte, trodde att det skulle vara exlusivt för PC. varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionenAssassin's Creed är inte 360 exlusivt som det låter på dig. Assassin's Creed är liksom från början tänkt att vara till PC också. Halo 2 var Xbox exlusivt, sen konverterades det bara över till PC. Riktigt kass för övrigt. Redigerat 30 September 2007 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Halo 2 finns inte till 360, utan bara till Xbox. Dessutom, vet du väl att det bara är PC versionen av Assassin's Creed som blivit uppskjuten till 208? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Hoppas den kommer ut i höst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Halo 2 finns inte till 360, utan bara till Xbox. Vaaaaaaa?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.