Hajen Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Daxter är ett väldigt roligt spel för stora som små. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Hört att GTA: Vice City Stories ska vara bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Hört att GTA: Vice City Stories ska vara bra?det är sant, men tar lång tid att ladda på det spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Hört att GTA: Vice City Stories ska vara bra?det är sant, men tar lång tid att ladda på det spelet! Ladda? :o Ladda vadå? Jag spelar Vice city stories helt felfritt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hört att GTA: Vice City Stories ska vara bra? det är sant, men tar lång tid att ladda på det spelet! Ladda? :o Ladda vadå? Jag spelar Vice city stories helt felfritt.. det är inget fel med det, men spelet kan vara lite segt ibland och drar en jäkla massa ström! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Tekken: Dark Ressurection, Metal Gear Solid Portable Ops, Daxter, Ratchet and Clank: Size Matterz, Fifa Street 2, Pursuit Force och Pursuit Force: Extreme Justice. Det var nog dem bästa spelen till PSP (Enligt mig). B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 worms warfare och Gta spelen och något burnout spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Wipeout är nästan ett måste need 4 speed rivals är ganska ok oxå. ska oxå köpa ett PSP snart (hade ett innan men sålde det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg