Dragonclaw Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Jag brukar alltid går in i world 3. Där säljer eller köper många saker vid varrocks stora bank. När jag är i world 1 så är det inte så många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 men för f*n det är lika svårt att komma in i både värld 1,3,4,5 och ibland även 7 och 8! och vaddå "de säljer mer saker i värld 3"? det bestämmer väl personerna som är inne på världen om dom säljer en sak eller inte eller? Ja men dom flesta som säljer, kanske väljer world 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Själv väljer jag 1,3,4 eller 5!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 som dom tidigre sagt är det inge svårt att komma in på värld 1 -.- och jag mencether inte lr vad det heter =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Hur mycket kan jag få för bara rune legs? Det är just det jag behöver. Men de dåliga e att jag e såååå fattig! Just nu har jag bara 1k. Men har haft typ 80k en gång (Det var mitt högsta) men om jag skulle ha sparat hela tiden utan att köpa något kanske jag skulle ha haft 250 - 300k! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 tyvärr swå räcker inte 1000 gp men när du skaffat 195 ggr mer så kan du får köpa full rune och nej! jag säljer inte delar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 vadå de säljer mest på värld 3? i värld 1-5 brukar man ju sälja saker mycket, särskilt rune saker och b bones. Ibland kan det ara svårt attt komma in på de men en värld brukar vara "ledig". Hur som helst, kan jag köpa pl8 legs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Om du betalar 150K så... OBS! alla puckon som kommer säga: "lol det är dom inte värda" håll käften, jag säljer full inte delar! men vill ngn ha legs så får dom punga fram med stålar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Ahum..Nej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg