Harold Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Ja, asså allt mitt ljud till WoW försvann efter den senaste patchen. Någon som vet om det är någon bugg som man kan fixa eller om det är något annat fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Tryck på escape > sound > och kolla så att All Sound inte är okryssad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 kolla också att du har valt rätt enhet, har du headset ska du med största sannorlikhet välja något med USB i namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Samma problem med mig när jag väljer mitt ljudkort så hackar ljudet som f*n... annars får jag välja SRS Surround och då hör jag bara ljud som kommer från sidan det är skit irriterande, har inte spelat på flera dar nu bara för att ljudet cpar och det är inte kul utan ljud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Jag for endra ljudet jette ofta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Tryck på escape > sound > och kolla så att All Sound inte är okryssad Nej, det är inte det. kolla också att du har valt rätt enhet, har du headset ska du med största sannorlikhet välja något med USB i namnet. Ah, ska kolla. Men det funkade förrut med mitt headset så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Dom har haft ljud problem nu med den senaste patchen eftersom voice chat kom testa och köra utan headset och se om det funkar om inte gå in här forums.wow-europe.com och sen technical support Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Gå in på Volymkontrollen nere i vänsta hörnet, och ändra enhet så kanske det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Konstig fråga men har du ljud annars? Annars gör som dragg0 sa det borde funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Yay, den senaste patchen fixade det. Perfekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Ja, asså allt mitt ljud till WoW försvann efter den senaste patchen. Någon som vet om det är någon bugg som man kan fixa eller om det är något annat fel? Escape - Sounds om det inte funkar så kan du göra repair Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Ja, asså allt mitt ljud till WoW försvann efter den senaste patchen. Någon som vet om det är någon bugg som man kan fixa eller om det är något annat fel? Escape - Sounds om det inte funkar så kan du göra repair Han skrev just att efter förra patchen så funka de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg