swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Åker buss i 35 minuter! Fast nu ere ju sommarlov B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Våran skolbuss tar en kvart :) Jag bor på 1, skolan är X, och det röda sträcket är den magiska resan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag kommer inte till skolan för jag har sommarlov. Men annars går jag i 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Cyklar eller åker bil det är 2,5 km till min skola. På cykel tar det ca 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 jag gick förut till skolan men nu när man ska börja Rödeby ska jag ta bussen dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Nu när jag har flyttat till Vindeln så är det inte nå långt till skolan, tar väl några minuter om man går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Till hösten blir det att gå eller cykla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Kör med min moped som går i 120+ ownage :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Då jag nu börjar gymnasiumet kommer jag fortfarande att gå/cykla. Mest gå tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Buss elr bil tar ca. en 10 min - en kvart att åka till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Våran skolbuss tar en kvart :) Jag bor på 1, skolan är X, och det röda sträcket är den magiska resan :) Har ni skolbuss där? :o Kör med min moped som går i 120+ ownage :Plögn.se Själv så tar jag 2 bussar. Kan ta runt 25-35 minuter att åka till plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.