Hoppa till innehåll

Problem

Rekommendera inlägg

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

Nissling, jag sa seriösa svar, och läs ps. om du inte har något annat för dig. OCH OM DU ÖVERHUVUDTAGET SKULLE LÄST TRÅDEN SÅ SKULLE DU SETT VAD DET EGENTLIGEN HANDLADE OM!

By the way, man är så himla trött på alla nissling som klagar på 10åringar här en gång per kvart.

Jag tror inte du vet vad kärlek är och man KAN INTE ha ett seriöst förhållande när man bara är 10 år. Det är ett seriöst svar och kom tillbaka om tre år så får du en större roll i det här forumet.

http://i26.photobucket.com/albums/c140/jedisentinal/simpsons_nelson_haha2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Nissling, jag sa seriösa svar, och läs ps. om du inte har något annat för dig. OCH OM DU ÖVERHUVUDTAGET SKULLE LÄST TRÅDEN SÅ SKULLE DU SETT VAD DET EGENTLIGEN HANDLADE OM!

By the way, man är så himla trött på alla nissling som klagar på 10åringar här en gång per kvart.

Jag tror inte du vet vad kärlek är och man KAN INTE ha ett seriöst förhållande när man bara är 10 år. Det är ett seriöst svar och kom tillbaka om tre år så får du en större roll i det här forumet.

Bara för att han är 10 år så betyder det inte att han vet vad kärlek är. Blir så trött på alla som klagar på att unga inte vet vad kärlek är. Och man kan ha ett seriöst förhållande vid 10 års ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tasaar

håller faktist med nissling, det är värkligen störande att se alla 10 åringar som klagar över att ingen tar dem på allvar -_- dem är 10, dem borde sitta i sandlådan och wanka vid den åldern
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Destiny: Nej, man kan INTE ha ett seriöst förhållande när man bara är 10 år. år i fyran och tror "Jag har en tjej, jag är cool, jag är bäst", men nej. Du (10 åringen) vet fortfande inte vad kärlek är för något och kommer inte få reda på det förän du går i sexan. Som jag. Jag såg bara en film som var 3 minuter lång på Youtube och det förändrade hela mitt liv.

Tassar: Japp, odm ska allt vara på dagis och åka trehjuling. :P

Eric_H:

-Men Eric, lär dig hyfs för tusan, jag hatar Tradden.

-Ändå är du kund där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och nils petter ölsson som startade denna tråden lär ju aldrig få henne, den han är kär i, därför att han inte vågar NÅNTING.

Han vågar inte prata med henne, inte adda hennes msn osv. Du kan ju pröva flaskpost o morsesignaler men sannolikheten att hon har en morsemottagare från 1918 hemma är ju ganska liten.

Den som inte satsar han vinner inget så lätt är det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså, ni som inte har ett seriöst svar, kan bara hålla k*ften och dra härifrån. Föresten går jag inte i 4an utan i 5an, om ni kanske hade varit i alla fall LITE smarta hade ni nog fattat det. Tack för dina ord Destiny!

vi har lika stor rätt att vara här som du har, och om du är en chicken och inte vågar prata med henne så undrar jag vad du vill att vi ska säga som ska göra dig så modig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...