Vendetta Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Hmm, nu ska vi se. Ordspråket "Det finns fler fiskar än de som biter på masken" (Tolka det hur du vill). Grejen är att du inte kan kalla det kärlek innan du börjar uppskatta tjejens personlighet också. MEGA! jag skulle precis skriva så där! (typ :bah: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Jag måste hålla med en del. Om du blir "kär" pga. hennes "fina röv och bröst" så kanske du inte var så väldigt kär, eller? Dessutom, om hon går till din bästa kompis, så är väl inte det din bästa kompis fel att hon ville vara med honom och inte med dig? För så som jag fattade det var ni inte ens ihop med varandra, vilket gar att hon inte var "din". Om man är kär på riktigt så tänker man inte lika mycket på en person kropp och utseende. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 de finns en tjej som ja bara älskar och har både fin röv och bröst:) hon är söt i ansiktet också men ja fick nyss reda på att hon har haft sex och så, men idag fick ja reda på vem de va... och då va de såklart min bästa kompis som tagit hennes oskuld :angry: fy f*n va besviken ja blev på henne :( För det första om hon inte är din flickvän så har hon rätten att få vara med vem hon vill utan att du ska behöva lägga dig i. Sedan verkar det tidigt att hon har haft sex i 13 års åldern, sedan är "oskulden" inte en sådan stor grej det är inget specielt med den det händer inget spec det är bara en benämning för att man har haft sex för första gången. Som många redan sagt så känns det tveksamt att du älskar henne på allvar då det första och det som du nämner som hennes bästa egenskaper är brösten och röv, det tyder på att du är attraherad av henne inte förälskad i henne. Vilken djup och romantisk människa du verkar vara"Hon har fin röv och bröst" sen på köpet var hon söt i ansiktet också. Njae hon insåg troligtvis hur ytlig du va o tog en biljett på din polares bananhiss istället och du fick smaka på en kaka kallad Dissad. men du kommer över det, de kan jag lova dig bra sagt Tour! kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 aiight :visslar: :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 Ta på hennes röv och bröst så ser du att det är på kroppsdelar som inte är så speciellt viktiga. Appreciate the personality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 18 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Ta på hennes röv och bröst så ser du att det är på kroppsdelar som inte är så speciellt viktiga. Appreciate the personalityja vet men.. ja vet inte va ja ska säga :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Jag måste hålla med en del. Om du blir "kär" pga. hennes "fina röv och bröst" så kanske du inte var så väldigt kär, eller? Dessutom, om hon går till din bästa kompis, så är väl inte det din bästa kompis fel att hon ville vara med honom och inte med dig? För så som jag fattade det var ni inte ens ihop med varandra, vilket gar att hon inte var "din". Om man är kär på riktigt så tänker man inte lika mycket på en person kropp och utseende. (; Insidan är det som är viktigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Jag måste hålla med en del. Om du blir "kär" pga. hennes "fina röv och bröst" så kanske du inte var så väldigt kär, eller? Dessutom, om hon går till din bästa kompis, så är väl inte det din bästa kompis fel att hon ville vara med honom och inte med dig? För så som jag fattade det var ni inte ens ihop med varandra, vilket gar att hon inte var "din". Om man är kär på riktigt så tänker man inte lika mycket på en person kropp och utseende. (; Insidan är det som är viktigast. ja vet men hon va snygg också fast, ja vet ju att hon kan göra allt hon vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Varför dunka du inte henne innan han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Cry me a river, build me a bridge, get over it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Varför dunka du inte henne innan han då? vet inte men ja har en annan nu så de kvittar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.