gabi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Skulle ingen här vilja ha en uppföljare till melee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag skule villja ha det kanske har kommit ut i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det står i Superplay att det inte kommer att komma någon uppföljare till ssbm för att han som gjorde det har slutat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 DOM gjorde ju nyss KAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det är namco som gjorde Kirbys air ride!Vem vet namco kanske gör en uppföljare till ssbm också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 HAL L. gjorde KAR med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men dom slutar inte att göra ett spel bara för att en slutar det finns kanske några till här i världen som jobbar där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag skulle vilja ha en uppföljare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag med för det var kul en stund men vill ha ett nytt spel som är ännu roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag vill!!! men det är ganska tyket om nån kmmmer på ett spel så gör nån annan uppföljaren utan att säga till. Men de kanske kommer att fråga om lov om det blir någon uppföljare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Den första uppföljaren var ju väldigt bra, så den andra borde vara vääldigt bra! Altså bara Ssb! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 "Super Smash Bros. Tenn Melee" kommer till Japan den 6e maj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg