Khazar Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 AAAh, jag såg S02E07 igår kl 12. varför ska det ta så lång tid innan nästa avsnitt kommer? :/ Varför måste dom använda det där j*vla stinkande viruset? dumma "hantheleaderförthecompanysomintevillsägavadhanharförkrafternågongång" han med glasögon ( typ claires "farsa" ) har inga krafter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jag tror att han menade Bob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 vem f*n är bob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Typ alla i min klass kollar på det, jag är typ det ända Prison Break freaket i klasset. Men det känns fel och börja i mitten av säsongen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Heroes är helt värdelöst om ni frågar mig <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag tror att han menade Bob Bob har en kraft :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag tror att han menade Bob Bob har en kraft :o men VEM f*n ÄR BOB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Du får väl se i säsong 2 själv? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 går säsong 2 i sverige ens?-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Ett enkelt svar: Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag tror att han menade Bob vem f*n är bob? Är det så svart att fatta? Han skrev ju "Jag tror att han menade Bob" .. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) vem f*n är bob? Är det så svart att fatta? Han skrev ju "Jag tror att han menade Bob" .. <_< omg du kallar mig korkad, jag menade VEM f*n ÄR BOB INGEN I SERIE 1 HETER JU BOB!! smarto tänk innan du skriver Redigerat 18 November 2007 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.