PirateLord Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 ska seja en tradiska sak min ven jorde när jag hjälpte han med questen han tog liksom inte med sig anti-dragon shild och drakaen döda han på ett slag tog 55 (med eld) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Asså lol, jag var cb 28 när jag dödade elvarg. magic 47 def 20 swordfish,full wiz... inget mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Sure! Du kan inte överlvevt utan anti-d shield! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Ja stod bakom en vägg o sköt på han och ja, jag hade anti dragon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Alla har typ anti shield med säg? :S Vadår? Klarar man sig inte om man är i lvl 72, Full rune, inte rune pl8..utan den andra :P Med fult av lobster? :)..Min polare tänkte göra den sa han :P...Och han är i lvl 72 och har inte gjort den :o Haha xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Har du inte läst tråden eller??? man klarar sig inte utan anti-d om man inte är ranger eller magicer då och springer och gömmer sig, han kan typ ta 60 eller nått med sin eld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Asså lol, jag var cb 28 när jag dödade elvarg. magic 47 def 20 swordfish,full wiz... inget mer öhöm...du har inte dödat elvarg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
potatisstan Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Det bästa är om du är hög Mage och ställer dej bakom nåt så kan han bara träffa dig med sin eld. Runor som du kan behöva är water och chaos och air. Ta en air staff så blir det lättast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 jag klara han med 45 combat och bara rune scim .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg