Hoppa till innehåll

Senaste Skolk Ni Gjorde ?!

HUHEUEHEUEHUH

Rekommendera inlägg

• Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Har skolkat nån enstaka gång i slutet av höstterminen i 6:an för att jag inte har pallat. Har inte skolkat mer och vill inte göra det till en vana heller för den delen.

skolkade så mycket att vi fick snack med social på högstatidet.. ;)

Skolka på för f*n... !!

Nej, tack. Jag föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds.

Du föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds? Hmm.. ett jobb framför kassan som är bra... Kassör? Oh, nej det är inte bra! Hur tänker du? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Har skolkat nån enstaka gång i slutet av höstterminen i 6:an för att jag inte har pallat. Har inte skolkat mer och vill inte göra det till en vana heller för den delen.

Skolka på för f*n... !!

Du föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds? Hmm.. ett jobb framför kassan som är bra... Kassör? Oh, nej det är inte bra! Hur tänker du? :o

han menar npg att han föredrar ett bra jobb istället för framför kassan på mcdonalds
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Skolka på för f*n... !!

han menar npg att han föredrar ett bra jobb istället för framför kassan på mcdonalds

Ja, jag driver bara med honom. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L)

Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L)

Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :(

Visst f*n är det kul. Massa kul folk, någorlunda roliga lektioner lite då och då, gratis mat! Skolan är underskattad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...