Chany Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Hmm.. senast var nog.. förra veckan :P Vi såg film på SO-lektionen och jag tänkte 'va f*n, jag pallar inte gympan och matten' så jag stack. Läraren märkte ingenting eftersom det var släckt i hela klassrummet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Har skolkat nån enstaka gång i slutet av höstterminen i 6:an för att jag inte har pallat. Har inte skolkat mer och vill inte göra det till en vana heller för den delen. skolkade så mycket att vi fick snack med social på högstatidet.. ;) Skolka på för f*n... !! Nej, tack. Jag föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds. Du föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds? Hmm.. ett jobb framför kassan som är bra... Kassör? Oh, nej det är inte bra! Hur tänker du? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Har skolkat nån enstaka gång i slutet av höstterminen i 6:an för att jag inte har pallat. Har inte skolkat mer och vill inte göra det till en vana heller för den delen. skolkade så mycket att vi fick snack med social på högstatidet.. ;) Skolka på för f*n... !! Nej, tack. Jag föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds. Du föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds? Hmm.. ett jobb framför kassan som är bra... Kassör? Oh, nej det är inte bra! Hur tänker du? :o han menar npg att han föredrar ett bra jobb istället för framför kassan på mcdonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 skolkade så mycket att vi fick snack med social på högstatidet.. ;) Skolka på för f*n... !! Nej, tack. Jag föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds. Du föredrar ett bra jobb framför kassan på McDonalds? Hmm.. ett jobb framför kassan som är bra... Kassör? Oh, nej det är inte bra! Hur tänker du? :o han menar npg att han föredrar ett bra jobb istället för framför kassan på mcdonalds Ja, jag driver bara med honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 hm... va väl när ja trodde spanskan hade blivit inställd, och ja fick reda på att den inte var intälld, uten att en gammal hatad person lurade mej <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Aldrig skolkat, och tänker aldrig göra det. Bara idioter som gör det, som inte tror att skolan är nyttig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Har aldrig skolkat och tänker aldrig det ,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Tycker skolk är onödigt, finns dock vääldigt många äldre som gör i min skola. Skolkar man blir de hemringning å möte me rektorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 jag skolkade mycket i lågstadiet med min kompis. men jag har slutat för min frröken sa att jag skulle kunna gå om trean om jag fortsatte så :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jahapp, skolkade idag-hela dan. Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar. Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag. ' Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan. Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött. SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L) Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jahapp, skolkade idag-hela dan. Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar. Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag. ' Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan. Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött. SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L) Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :( Visst f*n är det kul. Massa kul folk, någorlunda roliga lektioner lite då och då, gratis mat! Skolan är underskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Vi hade slöjd men.. man kanske inte kan kalla det skolk... Jag väntade på att trä-olja skulle torka (tar typ 10min). Fast jag och några andra va ute i 70min (lektionen är ungefär 90min) och slappade. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.