Hoppa till innehåll

Halv Kär :)


Rekommendera inlägg

Hej. Jag går i 6:an. Det finns 4 klasser i 6:an. 6A,6B,6C,6D. Jag går i 6A men dom flesta jag känner går i 6B. Det finns en kille och en tjej i 6B. Dom är ihop. Killen känner mig för att vi gick i samma skola. tjejen har haft 30 killar. Jag skojar inte :P hon har antingen dumpat dom eller blivit dumpad. Men dom flesta har blivit dumpade av henne. Alla vill ha henne på grund av att hon har jätte stora och snygga bröst och röv. dom killarna har max varit ihop med henne i 3 veckor. Sen har det blivit "byebye" för dom. Hur som helst. Killen som känner mig och tjejen har varit ihop med varandra i 1 vecka nu. Idag efter skolan så kysstes dom framför flera personer och mig. Jag blev chokad. Jag hade ingen aning om att dom var ihop! Jag gillar henne sådär..... Så om ni är snälla så kan ni väl berätta lite vad ja borde göra. Och hur jag ska göra de. Hjälp mig lite så att hon lär känna mig och ja.... Allt ni kan göra. Altså att ni hjälper mig så att hon kan känna mig och hur jag kan börja snacka med henne..... Hjälp lite hur jag ska börja och avsluta förklara :) Tack!

Haha nej seriöst, jag tycker som det flesta skit it! Du kanske bara skulle må piss om ni nu blev ihop och sedan är det slut,

hon känner antagligen inget för någon av killarna där om hon håller på sådär.

Tror det bara är som ett litet mode, hon tar ju för sig om hon nu kan så..

 

HAHAHA! är detta ett skämt eller? för tusan, ingen vett i diskussionen.. doesn't make sense at all! ffs, vänta tills du blir äldre

Lol..... Det borde du inte säga till mig. Jag är ju singel just nu. Men tänk istället på dom i min skola. Den där bruden har vart ihop med nästan alla killar i min skola. Varje månad har hon en ny..... Undrar vem som står på tur :huh:

Hon kysser dom alihoppa. SÅ tänk hur många killar hon har kysst. Hon kommer kyssa dom andra också. Stackars alla som blir dumpade lol...... :P

 

lol! Tycker det är synd att folk faller för sånt här
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså.... hmm.... vet inte riktigt vad jag ska göra. Men om jag nu skulle bli ihop med henne så skulle ja försökt att dumpa henne själv....... Lite pinsamt att bli dumpad själv och speciellt när man e kille. Men det finns också en tjej som också e lite snygg som går i 6A som ja. Sig lite vad jag borde göra och hur. Sig antingen vad jag ska säga och göra med henne som e redan ihop med killen som känner mig eller sig vad jag ska göra med den andra som går min klass.

 

Så du tänker dumpa henne innan ni blir ihop, och sen ska du bli ihop med henne pga att hon har varit ihop med 30 st och kysst alla dom , Och att hon har stora bröst och en nice röv?

 

 

Bra anledningar ^^

Redigerat av EDOBEM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Gäst JackBlack

aa håller med ;)

 

Usch, såna människor ska du inte bry dig om. Om hon nu skulle lägga märket till dig och nu skille "bli ihop" skulle du säkert bli dumpad efter ett litet tag. Det finns bättre folk att ödsla sin tid på, tro mig.

f*n va grym du är bästa inlägget 2008 du förklarar skit grymt ;) Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa håller med ;)

 

Usch, såna människor ska du inte bry dig om. Om hon nu skulle lägga märket till dig och nu skille "bli ihop" skulle du säkert bli dumpad efter ett litet tag. Det finns bättre folk att ödsla sin tid på, tro mig.

f*n va grym du är bästa inlägget 2008 du förklarar skit grymt ;)

 

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa håller med ;)

 

Usch, såna människor ska du inte bry dig om. Om hon nu skulle lägga märket till dig och nu skille "bli ihop" skulle du säkert bli dumpad efter ett litet tag. Det finns bättre folk att ödsla sin tid på, tro mig.

f*n va grym du är bästa inlägget 2008 du förklarar skit grymt ;)

 

Lol? Inlägget du just citerade skrevs 2007...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch, såna människor ska du inte bry dig om. Om hon nu skulle lägga märket till dig och nu skille "bli ihop" skulle du säkert bli dumpad efter ett litet tag. Det finns bättre folk att ödsla sin tid på, tro mig.

f*n va grym du är bästa inlägget 2008 du förklarar skit grymt ;)

 

Lol? Inlägget du just citerade skrevs 2007...

 

Haha!mm! värkligen 2008 bästa inlägg! :lol:

kommer säkert få en tillsägelse för detta

Redigerat av JETMonkey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...