Fality Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 enda nackdelen är att det tar typ en halv sekund när man ska byta flik... halv? typ 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Inte för mig ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 lol 3 sek? tar ju typ ½ sek bara... hehe. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 det kan säkert vara olika för olika datorer, men om det kommer en nyare versionen borde det finnas inställningar eller så kan man kan gå in i application data & ändra på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 riktigt nice! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 jag provade på min andra dator & det kändes som att det gick lite snabbare där^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.