OstBolleN Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Devil may cry 2 Dragonball Tenkaichi Valkyrie Profile 2 Alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag orkar inte babbla upp alla, Men jag babblar upp några Worms 3D Singstar POP Singstar Anthems Singstar Svenska hits Fifa 06 Fifa 07 Nhl 07 Sky Odyssey Eye toy play 3 Eye toy sports Time splitters, Future perfekt TMNT Battleneux Bomberman Hardball X-Man, Legends 2 Rise of acalypse The Simpsons, Hit and run Prins of persia, The sand of time CentreCourt - Hardhitter Burnout - Revenge SSX On Tour Gran Turismo 4 4 x 4 Evelution Dancing stage fusion (Med 2 dansplattor) Nä, orkar inte skriva mer, Men har mkt mer iaf XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Har bara 2 st ^^ Fifa 04 Need For Speed Underground 2. Redigerat 27 Oktober 2007 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) ska jag vara ärlig så orkar jag inte ens skriva upp dom jag kommer ihåg i huvudet lol men har slutat köpa iaf :P Redigerat 27 Oktober 2007 av MursCruento Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) Många. Om du tar bort alla japanska spel (förutom kingdom hearts), alla fps spel och alla bra eyetoy (förutom disney move det suger) så har ni de spelen jag har. (med undantag, några, ganska många, men de bra har jag -GTA serien). Edit:De här gav inte så mycket va? Redigerat 1 November 2007 av MrSnow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Få se jag har: Chaos Legion Kingdom Hearts 2 Dark Chronicles Final Fantasy 12 Final Fantasy X-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Grymt många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Medal of honor : frontline Fifa 05 Driv3r Jack 2 (fungerar dock inte) Need for speed : Most wanted (min lillebror la det under en bokhylla hittade det efter 2-3 månader) Ratchet and clank 3 (lånat) Rayman 3 (lånat) Family guy (jäklans tråkigt9 komemr köpa fler når jag har råd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tezziii Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) Jag har: Jack and Dexter Spyro 3:yer of the dragon crasch bandikot 1,2 sonic riaders harry potter jag har inte så många spel även om jag har hafft mitt playstation i 1 år snart.... <_< Redigerat 9 November 2007 av Tezziii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan-DMC Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 King Kong Kingdom Hearts Kingdom Hearts 2 God of War Sagan om ringen: Tredje... nånting. Sagan om Ringen: De två tornen Sagan om Ringen: Konungens Återkomst MDK 2: Armageddon (FY VA TRIST) Evil Twin (också skit) SSX Tricky Devil May Cry 2 Devil May Cry 3 Pirates of the nånting (Nån brutta som springer runt.. dåligt!) Sledstorm tror jag har 2 till :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 btw detta är bara ps2 eller? för annars så har jag en dröse ps1 spel också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naggarn Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag har: Alla Guitar hero spel, Need for speed carbon, James bond everything or nothing, Fifa 06,07,08, NHL 06,07,08. :D :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg