Sidney Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Bara: PES08 HALO 3 Assassins Creed & Oblivion Rätt få men jag har ju bara haft 360 i 1-1½ månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Har: Ridge Racer 6 Medal of honor frontline ( jag säljde alla mina spel förutom dom dära. ) Ska köpa: Assassins Creed Crackdown Börjar bara undra, men har du Frontline till Xbox 360, jag hade det när det kom ut till Gamecube själv, låter lite skumt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Jag har viva piñata, forza motorsport 2 och assasins creed. Blir även att inhandla GH3, mass effect, halo 3 mm Redigerat 24 December 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 SKATE NHL 08 Assassin´s Creed :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Fick mitt igår så än så länge har jag bara: Viva Piñata, Forza Motorsport 2 och Halo 3. Ska köpa: Assassin's Creed och Mass Effect, funderar även på Fifa 08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Bara: PES08 HALO 3 Assassins Creed & Oblivion Rätt få men jag har ju bara haft 360 i 1-1½ månad. Fick GH3 i julklapp då nu har jag: Pro Evolution Soccer 2008 Halo 3 Assassins Creed The Elder Scroll IV (4): Oblivion - Collectors Edition Guitar Hero III (3): Legends of Rock Redigerat 29 December 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) f*n vad jag blir avundsjuk på er som fick Xbox 360.. Jag önska mej dt, men fick det aldrig.. Och nu sitter jag bara här och tänker på hur glada ni blev när ni öppna en julklapp som inehöll 360 samtidigt som jag slår mej själv i huvudet.. :( Och sen ska jag gråta mej till sömns.. :( Och som pricken över i:et så tillåter dom mej inte att köpa det för mina egna pengar :( Redigerat 25 December 2007 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 f*n vad jag blir avundsjuk på er som fick Xbox 360.. Jag önska mej dt, men fick det aldrig.. Och nu sitter jag bara här och tänker på hur glada ni blev när ni öppna en julklapp som inehöll 360 samtidigt som jag slår mej själv i huvudet.. :( Och sen ska jag gråta mej till sömns.. :( Och som pricken över i:et så tillåter dom mej inte att köpa det för mina egna pengar :( Synd att du inte fick något :'( Taskigt att du inte får köpa det själv oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 f*n vad jag blir avundsjuk på er som fick Xbox 360.. Jag önska mej dt, men fick det aldrig.. Och nu sitter jag bara här och tänker på hur glada ni blev när ni öppna en julklapp som inehöll 360 samtidigt som jag slår mej själv i huvudet.. :( Och sen ska jag gråta mej till sömns.. :( Och som pricken över i:et så tillåter dom mej inte att köpa det för mina egna pengar :( Synd att du inte fick något :'( Taskigt att du inte får köpa det själv oxå. Tack för ditt medlidande.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Halo 3 legendary edition <3 Lost Planet extreme condition the elder scroll IV of Oblivion <3 Call of duty 3 tony hawks project 8 ->ERAGON<- :angry: (VARNING KÖP EJ) :angry: jag skäms! körde en bana sen slet jag av allt mitt hår! assassin's creed <3 har några mer... ska(vill) köpa: Call of duty 4 gears of war mass effect haze army of two Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Här är min lista på vad jag har för spel just nu: Gears of war Pro Evolution Soccer 6 Enchanted Arms Halo 3 Pirates of the Caribbean - Vid Världens Ände Fick Pirates of the Caribbean i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Nu har jag: Halo 3 Guitar hero 3 forza 2 king kong assassins creed viva pinata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.