wildwolf Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 men om man inte gillar de nya spelen då :P aså inte för att jag inte gör det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 VÄRKLIGEN är ju pettson & findus & mucklornas värld JÄTTE tråkigt!! :blink: jag håller med :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Alla småbarns spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Alla Manga,Anime & Pokemón spel! Och låt mej inte glömma de töntiga Nntendo spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Habbo hotel! blää... men det är ju inget spel så det blir nog woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 hmm pixelina på farmors vind?? (det finns) lr kanske liero.. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Nu vet jag vilket världens sämsta spel heter!! *****GTA VICE CITY***** de suger inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 men det suger att det bara finns till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BobSmiley Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Får jag fråga vad vitsen är att säga att man inte gillar ett spel om man inte säger varför. Att säga: " xxx suger" utan att man själv vet varför låter riktigt dumt... Och så ska det ju inte vara riktigt dumma argument som håller till 0.0001 % Och så låter det heldumt att inte tycka om ett spel om man aldrig överhuvudtaget har spelat det. Då kan man ju inte ens veta vad det går ut på. Och att ha tittat på hos nån kompis räknas inte eftersom man själv inte fått vara med om man nu bara tittat på. Jag anser att man ska tänka riktigt länge innan man skriver något överhuvudtaget, så att det ser vättigt ut det man skrivit. Själv vet jag inte riktigt vad för spel jag tycker är absolut tråkigast. Möjligtvist Capitalism 2 som är riktigt krångligt att förstå sig på eftersom det är så mycket att läsa för att förstå hur man ska spela. Och så finns det nästan inget att göra än att försöka förstå hur tusan man ska få allt att fungera. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag håller med dom där uppe, Julkalender-spelen är riktigt dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 battlefield! ja hatar det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Ähh (tänker) mulle meck bygger bil eller vad *** de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.