PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Skrivet 19 December 2008 Gauss Warthog. Hornet. Ghost. Hornet är kul. Synd bara att man inte kan ha dom där missilerna i matchmaking. Skulle bli alldeles för enkelt.
Apex Skrivet 19 December 2008 Rapport Skrivet 19 December 2008 Gauss Warthog. Hornet. Ghost. Hornet är kul. Synd bara att man inte kan ha dom där missilerna i matchmaking. Skulle bli alldeles för enkelt. banshee kan ju ha sin Banshee bomb :P Inte rätt tycker jag -.-'
PussyCat Skrivet 20 December 2008 Rapport Skrivet 20 December 2008 Gauss Warthog. Hornet. Ghost. Hornet är kul. Synd bara att man inte kan ha dom där missilerna i matchmaking. Skulle bli alldeles för enkelt. banshee kan ju ha sin Banshee bomb :P Inte rätt tycker jag -.-' Mjo, men jag tycker inte att plasman är något vidare.
CrippLE Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 Haha, Mongoosen är ju förj*vla skön att köra. Synd att den inte är så effektiv som de andra fordonen.
Satisfaction Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Moongoose kicks ass. :) Dock inte på att slakta någon..
xantus Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Eh scorpion ofc? Scorpion är det bästa fordonet av all i halo --. inget att snacka om :D Men i luftstrider är nog hornet bäst fast tycker en då mer om att köra banshe ^^
CeZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Eh scorpion ofc? Scorpion är det bästa fordonet av all i halo --. inget att snacka om :D Men i luftstrider är nog hornet bäst fast tycker en då mer om att köra banshe ^^ Scorpion är lätt bäst, ja men frågan var om favorit fordon, inte bästa fordonet. ;)
xantus Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Eh scorpion ofc? Scorpion är det bästa fordonet av all i halo --. inget att snacka om :D Men i luftstrider är nog hornet bäst fast tycker en då mer om att köra banshe ^^ Scorpion är lätt bäst, ja men frågan var om favorit fordon, inte bästa fordonet. ;) Aa, jag tycker mest om kraftfulla saker som slaktar andra xD :P
Rekommendera inlägg